رویکرد آموزش و پرورش در سال آینده مبتنی بر مدرسه محوری است

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در سال آینده رویکردی مبتنی بر مدرسه محوری خواهیم داشت و فعالیت های مدارس را براساس سیاست های وزیر آموزش و پرورش را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا کاظمی معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری گردهمایی مشترک معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها در اردوگاه شهید باهنر در جمع خبرنگاران گفت: ما در سال آینده رویکردی مبتنی بر مدرسه محوری خواهیم داشت و فعالیت های مدارس را براساس سیاست های وزیر آموزش و پرورش را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در واقع ما تلاش می کنیم فعالیت های تربیتی را به دل مدرسه ببریم و به مدارس واگذار کنیم و همچنین در حوزه ستاد هم بر سیاست گذاری برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تمرکز خواهیم کرد.

کاظمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، تصریح کرد: این بیانیه از مهم ترین رویکردهای ماست؛ همچنین اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی به بخش مشاوره معاونت منتقل شده است که برنامه های این موضوع نیز در دستورکار خواهد بود و طرح نماد با قوت بیشتری جلو خواهد رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با هم افزایی که در بخش های فرهنگی و مذهبی صورت می گیرد، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و فعالیت های بهتر و عالمانه تری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح آموزش و پرورش باشیم و برنامه های محوری را در این زمینه بهتر از گذشته دنبال کنیم.


انتهای پیام/

کد خبر: 999473

وب گردی

وب گردی