مرکز فرهنگی و رفاهی واحد مشهد، آماده استقبال از مسافران نوروزی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: دانشگاه آزاد، یک مرکز رفاهی و فرهنگی در قاسم آباد مشهد دارد که شامل سوئیت‌‌هایی با کلیه امکانات لازم بوده و ظرفیت پذیرش 100 نفر را دارد.

علی سروری مجد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت اسکان نوروزی در دانشگاه آزاد مشهد گفت: چند ساختمان آماده و مهیا برای پذیرایی از مسافران نوروزی داریم، از جمله یک مرکز رفاهی و فرهنگی در قاسم آباد مشهد که شامل سوئیت‌‌هایی با کلیه امکانات لازم بوده و ظرفیت پذیرش 100 نفر را دارد.

وی افزود: حداکثر مدت زمان استفاده از اماکن اقامتی واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای همکاران 3 شب و 4 روز تعیین می‌شود. تنها کارکنان و منسوبین آنها مجاز به استفاده از اماکن اقامتی دانشگاه خواهند بود.

سروری مجد یادآور شد: خوابگاه دانشجویی و کلاس‌های موجود در دانشکده علوم پزشکی واحد مشهد را هم جهت اسکان نوروزی کارمندان دانشگاه آزاد در نظر گرفتیم که کلیه امکانات لازم را برای رفاه مسافران داراست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی متذکر شد: هزینه اقامت به ازای هرشب اقامت در میهمان‌سرا، سوئیت و آپارتمان برای هر خانواده 5 نفره مبلغ 600 هزار ریال و استادسرا، خوابگاه و سایر فضاهای آموزشی 300 هزار ریال تعیین شده است. به ازای هر نفر مازاد بر 5 نفر، مبلغ 120هزار ریال تا سقف حداکثر 10 نفر بلامانع است.

وی تاکید کرد: کارکنان و اعضای هیأت علمی ایثارگر شاغل در دانشگاه در صورت حضور و ارائه کارت ایثارگری، مشمول 50 درصد تخفیف در بهره‌مندی از اماکن اقامتی هستند.

سروری مجد در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت زیارتی و سیاحتی شهر مشهد، ستاد اسکان نوروزی واحد مشهد از 25 اسفندماه 97 تا 17 فروردین 98 به کلیه مسافران نوروزی خدمات رسانی دارد.

گفتنی است، واحدهای برتر در هر استان از نظر نحوه ارائه خدمات مطلوب، نحوه برخورد و تعداد پذیرش میهمانان ستاد اسکان نوروزی در سال 1397 عبارتند از نجف‌آباد، کرمان، همدان، کرمانشاه، خرم‌آباد، بندرعباس و گرگان. همچنین واحدهای برتر در ستاد اسکان نوروزی سال 1398 در خردادماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999536

وب گردی

وب گردی