حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین  در مزار شهدای گمنام واحد تاکستان

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، مراسم پرفیض زیارت عاشورا را در جوار مزار شهدای گمنام واحد تاکستان برگزار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم زیارت پرفیض عاشورا با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد محبی مسؤل جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، دکتر رضا شعبان نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین، هیأت رئیسه،استادان،کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در مسجد پیامبر اعظم(ص) این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت آخرین دعای روح بخش زیارت عاشورا در سال 1397، دکتر شعبان نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین طی سخنانی ضمن گرامیداشت 22 اسفند روز شهیدان، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد محبی را به عنوان مسؤل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین تبریک گفت و بیان کرد به طور حتم واحد تاکستان نیز در سایه رهنمودها و حمایتهای حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد محبی از بهره وری و شکوفایی بهتر و بالاتری برخوردار خواهد شد و با شتاب افرونتری به سمت تعالی و الگوی واقعی دانشگاه اسلامی پیش خواهد رفت.
وی در ادامه به جایگاه رفیع دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اشاره و خاطر نشان کرد: بی تردید همانگونه که وحدت حوزه و دانشگاه از ضروریات است، حضور دفتر نهاد مقام معظم رهبری در کنار اعضای هیات علمی دانشگاه و دانشجویان ضرورت دارد و یک مأمن و ملجأیی برای اساتید و دانشجویان است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد محبی نیز مصادف شدن اولین حضورش در واحد تاکستان با مراسم پرفیض زیارت عاشورا در جوار مزار شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه را توفیقی الهی برشمرد و اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ شد نگاهی نو و چشم‌انداز جدید انقلاب را ترسیم کرد.
وی افزود: توصیه‌ها روشن است و مخاطب ویژه بخش آخر بیانیه جوانان به‌ویژه دانشگاهیان هستند و مقام معظم رهبری فرمودند این به یک گفتمان عمومی در دانشگاه‌ها تبدیل شود.
در پایان مراسم نیز حاضرین با حضور در مزار دو شهید گمنام آرمیده در واحد تاکستان با نثار گل و فاتحه با آرمان های شهیدان تجدید میثاق کردند.
انتهای پیام/
کد خبر: 999547

وب گردی

وب گردی