دانشگاه پیام نور برای ارتقای ورزش های همگانی تلاش می کند

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در راستای ارتقای ورزش همگانی از ۱۵۳ سالن چندمنظوره با کمک دانشجویان تربیت بدنی استفاده کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالمهدی نصیرزاده عصر امروز به همراه جمعی از ورزشکاران و نخبگان ورزشی پس از تجدید میثاق با امام راحل(ره) و دیدار با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در تشریح عملکرد خود اظهارکرد: دانشگاه پیام نور دارای ۵۰۰ مرکز و واحد دانشگاهی در سراسر کشور است، این دانشگاه توانسته است در راستای عدالت آموزشی در مناطق محروم نیز مراکز علمی دایر کند.

وی افزود: یکی از موفقیت‌های ورزشی این دانشگاه قهرمانی تیم والیبال دانشجویان دانشگاه پیام نور در بیست و نهمین یونیورسیاد است که این قهرمانی برای اولین بار در تیم ورزشی تیمی به دست آورده آمده است. همچنین در رشته پاورلیفتینگ نیز توانسته‌ایم مقام سوم را کسب کنیم این مقام نیز برای اولین بار در بین ۱۴۱ دانشگاه جهان به‌ دست‌ آمده است.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور عنوان کرد: این دانشگاه تنها به مسابقات بین‌المللی و قهرمانی نپرداخته، بلکه در راستای ارتقاء ورزش همگانی نیز از ۱۵۳ سالن چندمنظوره خود با استفاده از دانشجویان تربیت‌بدنی توانسته در سراسر کشور به توسعه ورزش همگانی بپردازد.

نصیرزاده در پایان با اشاره به این‌که بودجه وزارت ورزش و جوانان تا سه برابر افزایش پیداکرده است، گفت: ضعف‌هایی در این وزارتخانه وجود دارد و ما شاهد این هستیم که انتخابات مهندسی نمی‌شود که در انتخابات باید به تخصص افراد نگاه شود. باید امکان حضور بیشتر بخش خصوصی را در حوزه ورزش فراهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، گفت: بودجه وزارت بهداشت و درمان ۶۰ برابر بودجه وزارت ورزش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999585

وب گردی

وب گردی