جزئیات اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، اعلام شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: از کلاس‌هایی که در دانشکده تربیت بدنی داریم با فضایی سبز و ویلایی مانند، برای اسکان مسافران نوروزی استفاده خواهیم کرد و در ایام عید فضای این دانشکده، تبدیل به مهمانسرا خواهد شد.

محمدحسن برهانی‌‌فر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت اسکان نوروزی در دانشگاه آزاد استان البرز گفت: در واحد کرج و هشتگرد، فضای مناسبی برای اسکان نوروزی مسافران در نظر گرفته شده که کلیه امکانات لازم برای پذیرایی و اسکان فراهم است و در هر واحد ظرفیتی بیش از 100 نفر وجود دارد.

وی افزود: از کلاس‌هایی که در دانشکده تربیت بدنی داریم با فضایی سبز و ویلایی مانند، برای اسکان مسافران نوروزی استفاده خواهیم کرد و در ایام عید فضای این دانشکده، تبدیل به مهمانسرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در ادامه خاطر نشان کرد: هزینه اقامت به ازای هرشب اقامت در میهمان‌سرا، سوئیت و آپارتمان برای هر خانواده 5 نفره مبلغ 600 هزار ریال و استادسرا، خوابگاه و سایر فضاهای آموزشی 300 هزار ریال تعیین شده است. به ازای هر نفر مازاد بر 5 نفر، مبلغ 120هزار ریال تا سقف حداکثر 10 نفر بلامانع است.

برهانی‌فر یاد‌‌آور شد: حداکثر مدت زمان استفاده از اماکن اقامتی واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای همکاران 3 شب و 4 روز تعیین می‌شود.

وی تاکید کرد: کارکنان و اعضای هیأت علمی ایثارگر شاغل در دانشگاه در صورت حضور و ارائه کارت ایثارگری، مشمول 50 درصد تخفیف در بهره‌مندی از اماکن اقامتی هستند.

گفتنی است، واحدهای برتر در هر استان از نظر نحوه ارائه خدمات مطلوب، نحوه برخورد و تعداد پذیرش میهمانان ستاد اسکان نوروزی در سال 1397 عبارت‌اند از نجف‌آباد، کرمان، همدان، کرمانشاه، خرم‌آباد، بندرعباس و گرگان؛ همچنین واحدهای برتر در ستاد اسکان نوروزی سال 1398 در خردادماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999651

وب گردی

وب گردی