دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید شریف زیارانی

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرکل ارزیابی عملکرد مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات و جمعی از کارکنان مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده معظم شهید صدیف شریف زیارانی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، همزمان با روز بزرگداشت شهدا، دکتر حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا طوسی مدیرکل ارزیابی عملکرد مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات و جمعی از کارکنان مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده معظم شهید صدیف شریف زیارانی دیدار و گفت و گو کردند.

دکتر حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است، و خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشته اند، کار ارزشمندی است.

فرزند شهید شریف زیارانی در این دیدار با اشاره به ویژگی های این شهید ، اظهارداشت: شهید صدیف شریف زیارانی متولد پنجم شهریور 1335 زیاران از توابع شهرستان آبیک و دانشجوی کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بود.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از سوی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر نصیرزاده به خانواده شهید شریف زیاراتی اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999657

وب گردی

وب گردی