تولید محصولات آرایشی و بهداشتی از روغن پسته با قیمت مناسب در دانشگاه آزاد دامغان + عکس

مدیر مرکز تحقیقات پسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: محصولات ما نظیر روغن پسته در زمینه های آرایشی، بهداشتی، خوراکی و پروتئینی به صورت قرص و شربت مورد استفاده قرار می گیرد. طرح های تحقیقاتی دیگری نیز در حوزه سرمازدگی داریم که پیش می بریم.

قنبر لایی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت های پژوهشی در مرکز تحقیقات پسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان اظهار کرد: مجوز مرکز تحقیقات پسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در سال 1389 از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد. حدود 7 سال است فعالیت متمرکز داریم و در حال حاضر در زمینه فرآوری محصولات حاصل از پسته کار می کنیم.

وی ادامه داد: محصولات ما نظیر روغن پسته در زمینه های آرایشی، بهداشتی، خوراکی و پروتئینی به صورت قرص و شربت مورد استفاده قرار می گیرد. طرح های تحقیقاتی دیگری نیز در حوزه سرمازدگی داریم که پیش می بریم.

مدیر مرکز تحقیقات پسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با اشاره به افزایش قیمت پسته در ماه های اخیر گفت: اتفاقا ما محصولات تولید شده از پسته را با هزینه کمتر و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می دهیم.

لایی در خصوص مشکلات مالی مرکز تحقیقات پسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تأکید کرد: فعلا با مشکلات مجوز روبرو هستیم. البته دکتر طهرانچی (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی) حمایت ایده‌آلی انجام داده و جا دارد از او، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و داوود ثمری (مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کنم.

تصاویر زیر، دو نمونه از محصولات آرایشی و دارویی تولید شده توسط مرکز تحقیقات پسته دنشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان است:

انتهای پیام/

کد خبر: 999664

وب گردی

وب گردی