فعالیت 3 تشکل دانشجویی در واحدهای دانشگاه آزاد استان اصفهان آغاز شد

نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: سه تشکل دانشجویی انجمن اسلامی، انجمن اسلامی مستقل و جامعه اسلامی را در برخی از واحدهای دانشگاهی استان اصفهان تاسیس کردیم که فعالیت خود را در سطح برخی از واحدها آغاز کردند.

فرهاد مصری نژاد نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: تاسیس چند تشکل دانشجویی در استان اصفهان، یکی از مهم ترین فعالیت ها در زمینه تشکل های دانشجویی در سال 97 در جهت افزایش چند صدایی در دانشگاه است.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان درخصوص صدور اجازه فعالیت برای تشکل های تازه تاسیس در این استان، عنوان کرد: سه تشکل دانشجویی انجمن اسلامی، انجمن اسلامی مستقل و جامعه اسلامی را در برخی از واحدهای دانشگاهی استان اصفهان تاسیس کردیم که فعالیت خود را در سطح برخی از واحدها آغاز کردند.

مصری نژاد با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات به تشکل های دانشجویی وجاهت قانونی می بخشد، عنوان کرد: شش تشکل دانشجویی استان انتخابات خود را در ماه های آذر و دی سال جاری برگزار کردند.

وی تشریح کرد: در حوزه فرهنگی همایش تقدیر از دانشجویان دختر با پوشش چادر با هدف ترویج و تقویت حجاب برتر در بین دانشجویان برگزار شد.

مصری نژاد با تاکید بر ورود تشکل های دانشجویی به فعالیت های سیاسی، اظهار کرد: در سلسله نشست هایی کارآمدی جمهوری اسلامی و رفع شبهات با حضور کارشناسان مربوطه در واحدهای دانشگاهی استان برگزار شد.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به اولویت محورهای برنامه های سال 98 اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه سال 98 دو انتخابات بزرگ در کشور برگزار خواهد شد، برگزاری برنامه های سیاسی با موضوع انتخابات و انتخاب نماینده اصلح در اولویت فعالیت های تشکل های دانشجویی است.

وی گفت: معرفی شاخص و معیار درست و انقلابی برای انتخاب نماینده طراز اول انقلاب از دیگر وظایف تشکل های دانشجویی و اساتید در سال آینده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999674

وب گردی

وب گردی