یکی از برنامه های وزارت آموزش و پرورش، تعامل بیشتر با مجلس شورای اسلامی است

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از اولویت های اصلی ما در سال 98 این است که تعاملات وزارت آموزش و پرورش را با مجلس شورای اسلامی و به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را در راستای حل مشکلات و چالش های موجود در نظام آموزش و پرورش افزایش دهیم.

حجت الاسلام تیمور علی عسگری معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اظهار کرد: موضوعی که به تازگی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و در خصوص آن صحبت شده در خصوص املاک، زمین ها و ساختمان های مربوط به وزارت آموزش و پرورش است که در اختیار دستگاه های دیگر قرار دارد و باید ظرف 6 ماه آینده به این وزارتخانه برگردد.

وی ادامه داد: درهمین راستا دفتر حقوقی وزارت آموزش و پرورش را فعال کردیم تا روند کار بهتر و جدی تر از گذشته پیش ببریم.

علی عسگری با ابراز رضایت از بودجه سال 98 وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: خوشبختانه با بودجه ای که امسال به وزارت آموزش و پرورش تخصیص داده شده با برنامه ریزی و سیاست گذاری مدون می توان، اقدامات مناسبی در زمینه نوسازی مدارس و ایجاد محیط های جدید و با امکانات آموزشی مطلوب برای دانش آموزان را انجام دهیم.

وی افزود: البته بخشی از بودجه گفته شده، متعلق به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی است که با توجه به هزینه های سنگین و نقش موثری که این دو دانشگاه در عرصه تعلیم و تربیت دانشجویان و معلمان آینده این مرز و بوم دارند، کاملا قابل قبول است.

علی عسگری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اصلی ما در سال 98 این است که ارتباط و تعاملات وزارت آموزش و پرورش را با مجلس شورای اسلامی و به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزایش دهیم تا بتوانیم مشکلات و چالش های موجود در نظام آموزش و پرورش را با همکاری و همفکری دستگاه های مربوطه رفع کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 999700

وب گردی

وب گردی