هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری برگزار می شود

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری در محل دائمی نمایشگاه های بین­ المللی تهران با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019) طی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ۱۹ الی ۲۲ خرداد ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین­المللی تهران با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» برگزار خواهد شد.

هدف گذاری اصلی نمایشگاه، افزایش تعامل بین سرمایه ­گذاران و استارتاپ­ ها و شرکت های فناور، افزایش میزان مشارکت و همکاری­ های دوجانبه و چندجانبه بین شرکت­ ها و استارتاپ­ ها با یکدیگر و نیز تولید و ارائه محتوای ناب و بررسی چالش های این اکوسیستم است.

بیش از ۴۰۰ استارتاپ، شرکت فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه گذار خطرپذیر، منتور و مشاور همراه با ارائه کنندگان خدمات کسب و کار در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

نمایشگاه اینوتکس در سال آتی، میزبان اولین گردهمایی بزرگترین شرکت ­های دانش ­بنیان و سرمایه ­گذاران و عناصر اصلی این اکوسیستم به عنوان هسته اصلی تحول و پیشرفت کشور می­ باشد.

وی در پایان ضمن دعوت از کلیه بازیگران اکوسیستم استارتاپی و فناوری کشور برای حضور در نمایشگاه، خاطر نشان کرد فرایند ثبت نام در نمایشگاه از ۲۵ اسفندماه جاری اغاز شده و تا ۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت و علاقمندان برای دریافت غرفه می ­توانند به سایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.

علاقه­ مندان برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با نمایشگاه اینوتکس، می ­توانند به صفحه رسمی اینوتکس در فضای مجازی به نشانی inotexevent@ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999704

وب گردی

وب گردی