ایران در پشت پرده هک تلفن همراه «بنی گانتز» نیست

ائتلاف «کاحول لاوان» اعلام کرد، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پشت پرده خبر مربوط به هک تلفن همراه «بنی گانتز» قرار دارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» ادعا کرد، چند هفته پیش تلفن‌های همراه چند نفر از وزرای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی هک شده است.

کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، ایران تلفن همراه «بنی گانتز» رئیس ائتلاف «کاحول لاوان» (آبی‌سفید) را هک کرده و «شاباک» حدود پنج ماه پیش این موضوع را به اطلاع گانتز رسانده است.

پس از این موضوع، ائتلاف کاحول‌لاوان اعلام کرد، حزب «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یعنی «لیکود» در پشت پرده خبر هک تلفن همراه بنی‌گانتز است و درگیری لفظی میان دو طرف افزایش یافت.

بر اساس گزارش شبکه اسرائیلی «مکان»، لیکود اعلام کرد این اظهارات درست نیست و در ادامه مدعی شد، گانتز توافق هسته‌ای با ایران را تأیید می‌کرده و علاوه بر آن در مراسم یادبود شهدای حماس در عملیات «صخره سخت» (جنگ 2014 علیه غزه) شرکت کرده است.

ائتلاف کاحال‌لاوان هم تأکید کرد، این اظهارات کذب است؛ گانتز در اینچنین مراسمی شرکت نکرده همانگونه که مانند نتانیاهو بیش از 1000 اسیر فسلطینی را در توافق «شالیت» (در سال 2011) آزاد نکرده است.

«موشه یعلون» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد، ایران در پشت پرده هک تلفن همراه بنی گانتز نیست و نتانیاهو این قصه را به رسانه‌ها داده است.

وی به کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: ایرانی‌ها در پشت پرده هک کردن (تلفن همراه گانتز) قرار ندارند؛ آنها کسانی نیستند که به رقبای نخست وزیر (نتانیاهو) حمله کنند.

گانتز رقیب اصلی نتانیاهو در انتخابات پیش رو محسوب می‌شود که قرار است در نهم آوریل در فلسطین اشغالی برگزار شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 999732

وب گردی

وب گردی