نیروی انتظامی به متخلفان رانندگی رحم نکند

وزیر کشور گفت: نیروی انتظامی موظف است همچون گذشته ضمن برخورد خوب و محترمانه با مردم به خصوص در ایام نوروز به سوالات مسافران نوروزی پاسخ داده و آنان را راهنمایی کنند اما در مقابل به متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی رحم نکند زیرا بخششی در کار نیست.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در حاشیه نشست شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی با تخطی گران از قوانین رانندگی برخورد جدی خواهد کرد، افزود: هر گونه رحم به متخلفان رانندگی در واقع ظلم به مردمی است که می خواهند پس از گذشت یکسال با رفتن به مسافرت به آرامش برسند.
وی گفت: بنده ابلاغ کرده ام که اگر موردی از خلاف را ببینم و نیروی انتظامی از آن گذشت کند یا آن تخلف را نادیده بگیرد قطعا با پلیس برخورد دیگری خواهیم کرد.
رحمانی فضلی گفت: رانندگان نباید با عجله و شتاب بی مورد شیرینی ایام نوروز را به کام همراهان و دیگرمسافران نوروزی تلخ کنند. در این ارتباط به پلیس ابلاغ کرده ایم که نیروهای موفق خود را در این ایام به وزارت کشور معرفی کنند تا مورد تشویق قرار گیرند.
وزیر کشور تصریح کرد: همچنین هر استانی که در حوزه کاری خویش در ارائه خدمات به مسافران نوروزی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بتواند در مقایسه با سال قبل موفق تر عمل کند مورد تشویق قرار می گیرند و هر استانی که موفق عمل نکند مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.
رحمانی فضلی گفت: همه انرژی، توان و ظرفیت ما بر مبنای به پای کار آوردن دستگاه های اجرایی است اما محور اصلی همه اقدامات خود مردم هستند به خصوص آن کسانی که پشت فرمان خودرو می نشینند.
وی افزود: مقرر شد همه دستگاه ها به خصوص وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری ها در این ایام حضوری فعال تر از گذشته داشته باشند و این موضوع را در شوراهای تامین و کمیسیون های ترافیک پیگیری کنند.
وزیر کشور ضمن آرزوی سالی خوب برای همه هموطنان، گفت: امیدواریم با لطف خداوند متعال، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سال خوبی برای مردم رقم زده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 999748

وب گردی

وب گردی