آزادی ۱۸۴ زندانی جرائم غیرعمد با گذشت ۴۵۴ میلیاردی شکات

مدیرنمایندگی ستاددیه استان هرمزگان گفت: ۱۸۴ زندانی جرائم غیرعمد و دیه با بدهی بیش از ۴۹۴ میلیارد ریال در ۱۱ ماهه سال ۹۷ از بازداشتگاه‌ها و زندان‌های هرمزگان آزاد شدند که ۴۵۴ میلیارد ریال از این میزان بدهی، گذشت شاکیان و پیگیری اعسار بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، احمدی مرادی نژاد مدیرنمایندگی ستاددیه استان هرمزگان از آزادی ۱۸۴ زندانی جرائم غیرعمد و دیه با گذشت ۴۵۴ میلیارد ریالی گذشت شاکیان و پیگیری اعسار از زندان‌های استان خبرداد.

وی گفت: این تعداد شامل سه زن و ۱۸۱ مرد بودند که ۱۰ نفر آن‌ها به علت دیه، ۵۷ نفر به دلیل بدهی مالی و ۱۱۷ نفر به خاطر نپرداختن مهریه و نفقه در زندان بودند.

مرادی نژاد ادامه داد: هم اکنون ۱۲۱ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۱۷۰ میلیارد ریال شامل ۱۰ نفر دیه، ۸۳ نفر بدهکار مالی و ۲۸ نفر به خاطر نپرداختن مهریه در زندان‌های هرمزگان در انتظار کمک‌های خیران هستند.

وی با تاکید براینکه می‌بایست آمار زندانیان مهریه را در زندان‌های هرمزگان به صفر برسانیم، گفت: تاکنون این اقدام در زندان‌های میناب، رودان، حاجی آباد و بندرلنگه انجام شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان از خیران و شهروندان درخواست کرد: در آستانه سال نو نسبت به ارائه کمک به منظور آزادی زندانیان و بازگشت آن‌ها به خانواده هایشان اقدام کنند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 999793

وب گردی

وب گردی