حضور مدیران با سن بالای ۶۵ سال در شهرداری تهران زیبنده نیست

خزانه‌دار شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: تعدادی از مدیران شاغل در رده‌های بالای مدیریتی علی‌رغم دارا بودن سنوات خدمتی بالای ۳۵ سال و بعضا سن بالای ۶۵ سال همچنان سمت‌های شغلی مدیریتی را عهده دارند.

به گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایسکانیوز، سید حسن رسولی در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران درباره رفع تبعیض بازنشستگی گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه نیروی انسانی شهرداری، اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به نحو صحیح و عادلانه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آن دسته از کارکنان و مدیرانی که از قدرت لابی‌گری بالایی برخوردار نبوده‌اند مشمول شده و به حالت بازنشستگی تغییر وضعیت اداری پیدا کرده‌اند. متأسفانه تعدادی از مدیران شاغل در رده‌های بالای مدیریتی علی‌رغم بالا بودن سنوات خدمتی بالای ۳۵ سال و بعضا سن بالای ۶۵ سال هم‌چنان سمت‌های شغلی و مدیریتی را برعهده‌ دارند.

خزانه‌دار شورای شهر تهران افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: آقای شهردار! شفافیت و تبعیض‌زدایی یکی از اهداف راهبردی ماست. برچسب به‌کارگیری استانداردهای دوگانه در این موضوع زیبنده جمع ۲۲ نفره اصلاح‌طلب ما نیست. فرض من این است که کثرت کار در این مدت کوتاه مانع از ورود جدی جنابعالی به این روند بوده است. بر این اساس تذکر می‌دهم در اسرع وقت اقدام لازم را به عمل بیاورید.

انتهای پیام/

کد خبر: 999798

وب گردی

وب گردی