وام شهریه دانشجویان پیام نور 2برابر شد

رئیس دانشگاه پیام نور به تسهیلات پرداخت شهریه در دانشگاه نیز اشاره کرد و با اعلام خبر دو برابر شدن وام پرداختی به دانشجویان افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور شهریه دوران تحصیل خود را در قالب وام با کارمزد حدود یک و چهار دهم درصد پرداخت می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد رضا زمانی در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه پیام نور با استاندار همدان به ظرفیت‌های ویژه این دانشگاه اشاره کرد و برگزاری آزمون‌های متمرکز و آنلاین را از ویژگی‌های بارز این دانشگاه برشمرد و گفت: گسترش بسترهای الکترونیکی و آزمون‌های الکترونیکی یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه پیام نور در سال آتی است.

وی در حاشیه این نشست به تسهیلات پرداخت شهریه در دانشگاه نیز اشاره کرد و با اعلام خبر دو برابر شدن وام پرداختی به دانشجویان افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور شهریه دوران تحصیل خود را در قالب وام با کارمزد حدود یک و چهار دهم درصد پرداخت می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور به دنبال تربیت دانشجویانی ماهر و کارآفرین است، اظهار داشت: تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با سازمان فنی و حرفه ای این بستر را برای دانشجویان فراهم می‌کند که بتوانند در کنار آموزش کلاسیک متناسب با رشته تحصیلی خود در یکی از مراکز فنی و حرفه ای محل تحصیل خود نیز، آموزش‌های مهارتی را فرا گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999847

وب گردی

وب گردی