امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت مدیریت تولید برق بیستون و دانشگاه رازی کرمانشاه

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت مدیریت تولید برق بیستون و دانشگاه رازی کرمانشاه در راستای دستیابی به اهداف ترسیم شده در سند چشم‌انداز برنامه‌های توسعه به امضا رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در راستای دستیابی به اهداف ترسیم شده در سند چشم‌انداز برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران و همچنین با تاکید بر لزوم همکاری نهادهای علمی، فناوری و اجرایی و مراکز صنعتی در زمینه‌های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کوتاه‌مدت و بلند‌مدت، تفاهم‌نامه بین شرکت مدیریت تولید برق بیستون و دانشگاه رازی کرمانشاه به امضا رسید.
در جلسه ای که به‌همین منظور در دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت مدیریت تولید برق بیستون و فرزاد ویسی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، بر ایجاد زمینه همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی در چارچوب تعهدات طرفین تاکید شد.
ایجاد ارتباط علمی و فناوری برای ارتقای سطح مبادلات علمی، پژوهشی و فناوری، تعریف و اجرای پروژه‌های علمی-پژوهشی و کاربردی، ارائه خدمات مشاوره‌ای (فنی-تخصصی) در مراحل مختلف انجام پروژه‌ها و امکان مبادله کارشناسان و متخصصان مربوطه و انتشار مجله، کتاب و مقاله به صورت مشترک از جمله محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه عنوان شده است.
لازم به ذکر است پیش از این نیز تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت مدیریت تولید برق بیستون و دانشگاه صنعتی کرمانشاه به امضا رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999923

وب گردی

وب گردی