گیشه فروش بلیط تله کابین در توچال افتتاح  شد

گیشه مدرن فروش بلیط تله کابین با هدف تکریم و خدمت رسانی بهتر به مشتریان، با حضور رییس بنیاد مستضعفان و مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی و حمل و نقل پارسیان در ایستگاه یک توچال افتتاح شد. افتتاح گیشه فروش بلیط تله کابین در توچال

به گزارش ایسکانیوز، هدف اصلی از طراحی این گیشه، ایجاد فضای مدرن، تامین فضای مسقف جهت رفاه حال مراجعه کنندگان در سرما و گرما، پاسخگویی همزمان ۴ کانتر، یکسان سازی کلیه خدمات فروش تله کابین توچال در یک فضای منحصر به فرد و نهایتا کاهش تعداد افراد منتظر در صف‌های فروش بلیط بوده است. با افتتاح این پروژه کوهنوردان و بازدیدکنندگان از این مجموعه می‌توانند به سهولت و در فضایی مناسب اقدام به خرید و دریافت اطلاعات مورد نیاز خود برای استفاده از امکانات و ظرفیت‌های تله کابین کنند.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت تله کابین توچال با اشاره به افتتاح این پروژه گفت: با توجه به اهمیت تکریم و ارج نهادن به جایگاه مردم و مراجعه کنندگان، برنامه شرکت توچال توسعه و بهینه سازی کلیه اماکن و جایگاه‌های فروش و خدمت رسانی در سال ۹۸ است.

محمدرضا پرهیزگار افزود: تمام تلاشمان بر این است که درآمدی که در مجموعه توچال از ارائه خدمات به مردم کسب می‌شود برای ایجاد امکانات در شأن مخاطبین برای خود آن‌ها هزینه شود و شاخص رضایت عمومی از خدمات تله کابین توچال هر روز بهبود یابد.



وی گفت: در حال حاضر کلیه خدمات و فروش رزرواسیون هتل اقامتی توچال نیز در این گیشه صورت می‌پذیرد.

رئیس بنیاد مستضعفان و هیأت همراه در حاشیه مراسم جشن درختکاری، گیشه جدید فروش بلیط تله کابین را افتتاح کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999957

وب گردی

وب گردی