به گزارش ایسکانیوز، هدف اصلی از طراحی این گیشه، ایجاد فضای مدرن، تامین فضای مسقف جهت رفاه حال مراجعه کنندگان در سرما و گرما، پاسخگویی همزمان ۴ کانتر، یکسان سازی کلیه خدمات فروش تله کابین توچال در یک فضای منحصر به فرد و نهایتا کاهش تعداد افراد منتظر در صفهای فروش بلیط بوده است. با افتتاح این پروژه کوهنوردان و بازدیدکنندگان از این مجموعه میتوانند به سهولت و در فضایی مناسب اقدام به خرید و دریافت اطلاعات مورد نیاز خود برای استفاده از امکانات و ظرفیتهای تله کابین کنند.
بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت تله کابین توچال با اشاره به افتتاح این پروژه گفت: با توجه به اهمیت تکریم و ارج نهادن به جایگاه مردم و مراجعه کنندگان، برنامه شرکت توچال توسعه و بهینه سازی کلیه اماکن و جایگاههای فروش و خدمت رسانی در سال ۹۸ است.
محمدرضا پرهیزگار افزود: تمام تلاشمان بر این است که درآمدی که در مجموعه توچال از ارائه خدمات به مردم کسب میشود برای ایجاد امکانات در شأن مخاطبین برای خود آنها هزینه شود و شاخص رضایت عمومی از خدمات تله کابین توچال هر روز بهبود یابد.
وی گفت: در حال حاضر کلیه خدمات و فروش رزرواسیون هتل اقامتی توچال نیز در این گیشه صورت میپذیرد.
رئیس بنیاد مستضعفان و هیأت همراه در حاشیه مراسم جشن درختکاری، گیشه جدید فروش بلیط تله کابین را افتتاح کرد.
انتهای پیام/