درخت آرزوها؛  برآورده کردن آرزوهای کودکان مناطق محروم

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) با اعلام برگزاری جشنواره فرهنگی نوروز 98 در منطقه 18،  از برآورده کردن آرزوهای کودکان مناطق محروم تهران و اهدای عیدی به آنان در ویژه برنامه درخت آرزوها خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد صادق دهنادی با بیان اینکه در ویژه برنامه درخت آرزوها کودکان مناطق محروم پایتخت آرزوهای خود را نقاشی می کنند گفت: «درخت آرزوها» عنوان ویژه برنامه‌ای است که در آستانه نوروز 98 به همت مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و نیکوکاری برای برآورده کردن آرزوهای کودکان مناطق محروم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه کودکان مناطق محروم از جمله کوره‌پزخانه‌های شرق تهران، شمس آباد، یافت آباد، و ابراهیم آباد و همچنین ناحیه کن و سولقان آرزوهایشان را نقاشی می‌کنند و با کمک خیرین، این آرزوها به عنوان عیدی سال ۹۸ برآورده خواهد شد. هم چنین از ۲۶ اسفندماه درخت آرزوها در فروشگاه های شهروند برپا می‌شود تا با کمک نیکوکاران این آرزوها بر آورده شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری نوروزی و برپایی نوروزگاه فرهنگی در بوستان های این منطقه، گفت: کتابخانه ها و مراکز فرهنگی هنری منطقه با ویژه برنامه های فصل دل تکانی به استقبال نوروز رفتند که برگزاری مهمانی لاله ها و غبار روبی شهدای یافت آباد، بر پایی مراسم و جشن آخر سال مهد کودک ها و پیش دبستانی مراکز فرهنگی هنری منطقه با عنوان جشن شکوف های زندگی، «جشنواره شیرینی پزی عید» با حضور بانوان، شرکت در پویش اینستاگرامی حکمت های علوی و مسابقه 50 حکمت از نهج البلاغه در آستانه ولادت امیرالمومنین(ع)، ویژه برنامه فرمول یک جهت انتخاب چهره های فرهنگی فعال، ویژه برنامه مهر ایین در قالب کمک به پدر و مادران شهدا در کارهای خانه تکانی از جمله آنها بوده است.

دهنادی در باره ویژه برنامه های نوروزی در منطقه 18 گفت: نوروزخانه سیار در بوستان های منطقه 18 از 5 فروردین الی 11 فروردین ماه با بخش های متنوع همچون فعالیت رادیو رسانه خاتم(ص)، موسیقی زنده، تئاتر کودک، مسابقات فرهنگی و ورزشی، ایستگاه های بازی و نشاط و ویژه برنامه یک عید یک کتاب با مشارکت کتابخانه های منطقه میزبان شهروندان خواهد بود.

وی افزود: هم چنین اردوی مطالعاتی نوروز 98 ویژه کنکوری ها جهت استفاده از فضای کتابخانه های منطقه در ایام نوروز و باز دهی و مطالعه بهینه در این ایام پذیرای دانش آموزان و سایر علاقمندان است.

ویژه برنامه های نوروزی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 تا 16 فروردین ماه 98 برگزار می شود و شهروندان علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 66207068 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999992

وب گردی

وب گردی