۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 1023464

چند سالی می شود که دیگر از بقالی های کوچک با آن فضای صمیمی خبری نیست،بقالی های سرکوچه که بوی صابون و ادویه می داد و برای بچه ها نوید بخش داشتن پفک و بستنی بود،اما این روزها آن بقالی ها با ترازوهای قدیمی دو کفه ای و صاحب مغازه که به چهره آشنای سال های متمادی اهالی محل تبدیل شده بودند،جای خود را به ابر فروشگاه ها یا هایپر مارکت ها داده اند هایپر مارکت هایی که هدفشان خرده فروشی مدرن است.فروشگاه هایی با رشد قارچ گونه که با تبلیغات متفاوت خود حتی بر فرهنگ خرید کردن مردم هم تاثیر گذاشته اند.هایپر مارکت هایی که برای خرید از آن ها باید از چرخ دستی استفاده کنید، که بعد از چند دقیقه ای دور زدن در فروشگاه نیمی از آن ها پر خواهد شد!چرا که قفسه هایی رنگا رنگ با تنوعی تمام نشدنی از انواع مواد خوراکی و کالاهای متفاوت دیگر شما را به خرید ترغیب می کند.

وب گردی

وب گردی