سریال «دختر گمشده» از شبکه تماشا پخش می‌شود

تهیه کننده سریال «دختر گمشده» گفت: به تازگی قرار است این سریال با تغییراتی از قبیل تغییر در رنگ و نور و تدوین مجدد و بالا بردن ریتم از شبکه تماشا پخش شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، «سعید کمانی» تهیه کننده سریال «دختر گمشده»  درباره پخش مجدد این سریال گفت: این سریال دو سال پیش از شبکه سه سیما بروی آنتن رفت و به تازگی قرار است با تغییراتی از قبیل تغییر در رنگ و نور و تدوین مجدد و تند شدن ریتم از شبکه تماشا پخش شود.

وی ادامه داد: قرار بود ساخت این سریال در فصل های بعدی و در همین فضا ادامه پیدا کند اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد، اما گروه بازیگرانی که ما داشتیم برای یک مینی سریال کاری متفاوت را رقم زدند.

این تهیه کننده همچنین درباره حضور «ماه چهره خلیلی» در این سریال عنوان داشت: نقشی که قرار بود خانم خلیلی در این سریال بازی کند، کمتر از نقشی بود که در نسخه خروجی دیدیم. اما زمانیکه او در قالب نقشش قرار گرفت به نقش پر و بال داد و باعث شد تا نویسنده هم قصه های بیشتری را برای این نقش بنویسد. 

ی درباره این سکانس های اضافه شده به کار، نیز گفت: از طرفی قرار نبود شخصیت اصلی مان شهید شود و وقتی شهید شد ما بخش هایی که خاطره بازی همسرش با شهید را داشتیم به سریال اضافه کردیم. سریال «دختر گمشده» محصول سیما فیلم است و به قلم حسین تراب نژاد به نگارش درآمده و احمد کاوری آن را کارگردانی کرده است.

این سریال از دوشنبه ساعت ۲۰ از شبکه تماشا بروی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076323

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =