رتبه یک کنکور ریاضی: در کلاس کنکور شرکت نکردم

رتبه یکم گروه آزمایشی ریاضی و فنی کنکور ۱۴۰۱ در مدرسخ غیرانتفاعی درس خوانده و به گفته خودش، هیچ وقت حاضر نشده‌ از موسسات کنکوری و کلاس‌های خصوصی استفاده کند.

حسین سید مهدی جاسبی رتبه یکم گروه آزمایشی ریاضی و فنی در کنکور ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: رشته مهندسی کامپیوتر را بیشتر از سایر رشته‌های گروه مهندسی دوست دارم و ترجیح می‌دهم در دانشگاه صنعتی شریف درس بخوانم. البته انتخاب این رشته و دانشگاه ترکیبی از میزان علاقمندی‌ام و در نظر گرفتن بازار کار و کسب شغل در آینده است.

وی ادامه داد: من در مدرسه علوی تهران تحصیل کرده‌ام که مدرسه‌ای غیر انتفاعی است. البته برای قبولی در کنکور، از کتاب‌های کمک درسی تالیف مجموعه‌های گوناگون استفاده کردم؛ اما  بیشتر از جزوه‌های معلمان و کتاب‌های درسی برای مطالعه استفاده می‌کردم و هیچ وقت حاضر نشده‌ام از موسسات کنکوری و کلاس‌های خصوصی استفاده کنم.

سید مهدی جاسبی یادآور شد: هیچ برآوردی از هزینه‌های پرداختی برای کسب رتبه در کنکور ۱۴۰۱ ندارم؛ اما شهریه مدرسه و خرید کتاب‌های کمک درسی به طور قطع بالا است.

رتبه یکم گروه آزمایشی ریاضی و فنی کنکور ۱۴۰۱ درباره میزان ساعات مطالعه روزانه دروس برای کنکور بیان کرد: میزان ساعات مطالعه روزانه من برای کنکور ۱۴۰۱ در ایام و ماه‌های مختلف سال متفاوت بود؛ اما تقریبا بین ۷ تا ۹ مطالعه می‌کردم.

وی در پایان با اشاره به وجود شایعات و حواشی موجود، درباره رخ دادن تقلب در کنکور ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: تمام حواس و توجه من در جلسه کنکور به سوالات و پاسخگویی به آنها بود، در نتیجه اطلاعی درباره رخ دادن تقلب در کنکور ندارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1149582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =