وزیر بهداشت جدید باید بیمه‌ها را مکلف به حمایت از قشر مستضعف کند

رییس بیمارستان‌ خیریه صدیقه زهرا (س) معتقد است که وزیر بهداشتی باید در دولت جدید سکان‌دار این وزارت‌خانه باشد که با انتخاب مدیران مسئولیت‌پذیر به اقشار مستضعف جامعه بیشتر توجه کند.

ولید دنده‌بر؛ متخصص تغذیه و رییس بیمارستان خیریه صدیقه زهرا در گفت‌وگو با ایسکانیوز از شاخصه‌های یک وزیر بهداشت کارآمد گفت: وزیر بهداشت کارآمد وزیری است که بتواند بدنه وزارت بهداشت و مدیران زیرمجموعه خود را از میان افراد چابک و مسئولیت‌پذیر انتخاب کند. مدیرانی باید انتخاب شوند که پاسخگو باشند.

او افزود: اگر قرار باشد بدنه وزارت به این بزرگی باشد اما پاسخگو نباشند و با تمام ارائه دهندگان خدمات سلامت در کشور مشورت نکنند، فقط دستوری و حاکمیتی برخورد خواهند کرد.

رییس بیمارستان صدیقه زهرا بیان کرد: وزیر موفق کسی است که به همه اعضای ارائه دهنده خدمات سلامت اشراف داشته باشد. در حقیقت باید دید پدرانه به همه اعضای نظام سلامت داشته باشد.

دنده‌بر با تاکید بر اهمیت توجه وزارت بهداشت به اقشار مستضعف جامعه عنوان کرد: وزیر باید به فکر چند درصد آسیب‌پذیر و مظلوم جامعه باشد و باید کاری کند که این افراد در مراجعه به مراکز درمانی حتی فرانشیز ده درصد را هم پرداخت نکنند. وزارت بهداشت باید بیمه‌ها را مکلف به حمایت از قشر مستضعف جامعه کند.

کد خبر: 1103361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =