دانشجو خبرنگار | مسکن مهر آبادان غرق در بی مهری/ وعده‌هایی که هیچ وقت اجرایی نشد

اهالی منطقه مسکن مهر آبادان روزانه با مشکلات عدیده‌ای از جمله تاریکی، آسفالت‌ نامناسب، چاه‌های روباز فاضلاب و ... دست و پنجه نرم می‌کنند. این درحالی است که با وجود وعده‌هایی از سوی مدیر تعاونی مسکن مهر، تاکنون اتفاق خاصی نیافتاده.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، منطقه تعاونی‌های مسکن مهر آبادان باوجود وعده‌های مکرر مسئولین همچنان بامشکلات فراوان زیر ساختی از جمله نبود آسفالت مناسب و سطل‌های زباله، و تاریکی و نداشتن روشنایی کافی دست وپنجه نرم می‌کند.

بودجه برای جمع آوری سگ‌های ولگرد نداریم

چاله‌های متعدد در خیابان‌های اصلی و فرعی اسباب دردسر ساکنین شده، موضوعی که تاکنون هم خرابی خودروها را به دنبال داشته و هم با جمع شدن پسآب‌ها و آلودگی‌ها باعث ایجاد محیطی مناسب برای حشرات و حیواناتی چون سگ‌های ولگرد شده است. خانواده‌ها با توجه به عفونی شدن محیط، نگران سلامتی کودکان خود هستند. این درحالی است که بروز حوادثی خطرناک نظیر سقوط به فاضلاب‌های روباز برای کودکان و همچنین خودروها، به امری طبیعی تبدیل شده است.

تکرار حوادثی از این دست، روزانه تعدادی از ساکنین مسکن مهر آبادان را برای اعتراض به وضع موجود راهی مراجع قانونی می‌کند، البته به گفته اهالی تاکنون پاسخ خاصی از سوی مسئولین مربوط دریافت نکرده‌اند.

عملیات آسفالت برخی خیابان‌های مسکن مهر آبادان که حدود یک ماه پیش آغاز شده بود، پس از یک هفته با وجود زیرسازی متوقف شد. این درحالی است که عملیات‌های عمرانی دیگری نیز همچون ساخت پیاده‌رو در جنب مدارس مسکن مهر نیز نیمه کاره به حال خود رها شده است.

حدود دوماه پیش بود که طاهری مدیر تعاونی‌های مسکن مهر در یک گفت‌وگوی تلویزیونی از انعقاد قرارداد با پیمانکار برای بهسازی خیابان‌های این منطقه وحل مشکلات آن خبر داده بود؛ وعده‌ای که تنها چند روز اجرایی و پس از آن باز هم رها شد.

یکی از ساکنان منطقه مسکن مهر در گفتگو باخبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: باوجود وعده‌های بسیار اما اقدامات چشمگیری در این منطقه انجام نشده. تنها چند خیابان آسفالت شده ومابقی به حال خود رها شده‌اند. ازسویی باوجود تهیه مصالح ساختمانی برای ساخت پیاده‌رو، مصالح در گوشه‌ای به حال خود مانده و دستمایه سواستفاده‌کنندگان قرار گرفته. امیدواریم هرچه سریعتر نسبت به این موضوع اقدامی جدی صورت بگیرد چرا که دیگر تاب آوری مردم از انباشت این همه مشکل در این منطقه به سر آمده و از مسئولین بالادستی درخواست ورود به مشکلات این منطقه بزرگ و پرجمعیت را داریم.

خبرنگار : رانیا مرشدی

انتهای پیام/

کد خبر: 1190665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =