تسهیلات صندوق رفاه وزارت بهداشت به زائران اربعین/ کرایه اتوبوس‌ دانشجویان تا مرز ایران و عراق پرداخت می‌شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق در نظر دارد تا کرایه اتوبوس‌هایی که دانشجویان را از دانشگاه‌های علوم پزشکی تا مرز ایران و عراق می‌رسانند، پرداخت کند.

علی اکبر محمدی در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پرداخت وام اربعین به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی محدودیت منابع مالی دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این صندوق جزئی از بدنه دولت بوده، از نظر در اختیار داشتن بودجه، محدودیت‌هایی دارد.

بیشتر بخوانید:

همایش اربعین پژوهشی توسط سازمان بسیج اساتید در کربلا برگزار می‌شود/ اسکان استادان در موکب‌ها

وی در پاسخ به اینکه کدام دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی برای دریافت وام اربعین اولویت دارند، گفت: دانشجویانی که تا کنون وام اربعین دریافت نکرده‌اند، امسال نسبت به سایر دانشجویان اولویت بیشتری برای دریافت وام دارند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: براساس قوانین صندوق پرداخت هر گونه تسهیلاتی برای دانشجویانی که تا کنون آن تسهیلات را دریافت نکرده‌اند، اولویت بیشتری وجود دارد. وام اربعین نیز مانند سایر تسهیلات است.

وی درباره زمان پرداخت وام‌ اربعین به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی عنوان کرد: هر زمانی که مدارک دانشجویان از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی به صندوق رفاه ارسال شود، بلافاصله پرداخت وام‌ نیز آغاز خواهد شد. 

به گفته محمدی؛ صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در چند روز گذشته درخواست دریافت اطلاعات دانشجویان را به دانشگاه‌های علوم پزشکی ارسال کرده است. معاون فرهنگی و اداره رفاه این دانشگاه‌ها وظیفه دارند تا مدارک دانشجویان را جمع آوری و به صندوق ارسال کنند. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با تصریح بر اینکه این صندوق در مسیر پیاده‌روی موکب ندارد؛ اما تسهیلاتی به دانشجویان یا موکب‌های دانشجویی ارائه می‌کند، گفت: در این راستا، وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام یا پذیرایی از دانشجویان که در مسیر پیاده‌روی انجام خواهد شد، صندوق هزینه آن را پرداخت خواهد کرد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، صندوق رفاه دانشجویان در نظر دارد تا کرایه اتوبوس‌هایی که دانشجویان را از دانشگاه‌های علوم پزشکی تا مرز ایران و عراق می‌رسانند، پرداخت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =