بهره‌برداری اولیه از زائرسرای دانشگاه آزاد اسلامی در شهر مهران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: احداث زائرسرای دانشگاه آزاد اسلامی در شهر مهران از سال گذشته کلید خورد و با وجود برخی موانع، این پروژه تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که مرحله اول پروژه تا ایام اربعین به بهره برداری می‎رسد.

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص پروژه زائرسرای دانشگاه آزاد اسلامی در شهر مهران گفت: ادامه کار عمرانی زائرسرا حدودا از ده روز پیش آغاز شده و متاسفانه در اربعین امسال هم به افتتاح رسمی نخواهد رسید چرا که گرمای هوا در مهران به ۶۰ درجه رسیده و در بهترین شرایط حدود ۷ ماه زمان خواهد برد.

بسیج امکانات واحد ایلام برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین/ موکب فرهنگی دانشگاه آزاد در مرزِ مهران مستقر می‌شود

وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۴۰ درصد کار از جمله نازک کاری و ...باقی مانده است، تصریح کرد: با وجود تمام شرایط تلاش می‌کنیم برای اربعین امسال یک بهره‌برداری اولیه از زائرسرای دانشگاه آزاد در مهران داشته باشیم. 

ناصری خاطرنشان کرد: متاسفانه پروسه اداری و مکاتبات پروژه زائرسرا به درازا کشید چرا که ما از سال گذشته استارت کار را زده بودیم و خوشبختانه اخیرا و در شورای دانشگاه آزاد اسلامی با دستور دکتر طهرانچی این مجوز را دریافت کردیم تا بتوانیم خارج از بروکراسی اداری کار را پیش ببریم. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام افزود: کار عمرانی پروژه هم از حدود ده روز پیش آغاز شده و شبانه‌روز در حال پیشبرد پروژه هستیم و بنا داریم تا اربعین حسینی بتوانیم یک بهره برداری اولیه را انجام دهیم. 

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته پیگیر کارهای پروژه زائرسرا هستیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر گره‌های مالی در بخش مجوزها، در تایید نقشه‌ها نیز به مشکل برخوردیم که دستور اخیر دکتر طهرانچی واقعا گره‌گشا بود و مجوزها را دریافت کردیم و وارد فاز اجرا شدیم.

ناصری اضافه کرد: ۲۶ سوئیت برای این زائرسرا پیش بینی کرده ایم ضمن اینکه ۱۰ هکتار پارکینک و رستوران هم برای این پروژه درنظر گرفته شده است و با راه‌اندازی این زائرسرا شاهد یک مجموعه اقامتی رفاهی بی نظیر خواهیم بود که در مهران نمونه آن را نداریم. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام افزود: زائرسرای مهران علاوه بر ارائه خدمات به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در بحث درآمدزایی هم مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت چرا که مهران ظرفیت بسیار خوبی دارد و حداقل سالانه ده میلیون نفر تردد انجام می‌شود. 

انتهای پیام/  

کد خبر: 1191348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =