رویداد «صدرا ۳» در واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود/ ظرفیت اشتغال هزار دانشجو در صنایع بومی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد گفت: رویداد «صدرا ۳» سیزدهم و چهاردهم آبان‌ماه با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نجف آباد برگزار می‌شود.

فرید نعیمی، رئیس دانشگاه آزاد واحد جامع مستقل نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: این رویداد با حضور ۱۰۰ شرکت و ظرفیت ۱۰۰۰ فرصت شغلی برگزار می‌شود و شورای کشوری هم در همین رویداد تشکیل می‌شود.  

 

بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد نخستین «دانش‌شهر» ایران می‌شود

وی ادامه داد: در این رویداد تمامی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و روسای ۳۱ واحد کشور حضور خواهند داشت و پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۳ هزارنفر از این رویداد بازدید داشته باشند.  

نعیمی تصریح کرد: این رویداد در راستای اجرای طرح پویش و با حضور ۱۰۰ شرکت برگزار می‌شود و با ارائه رزومه دانشجویان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند، تا در قالب طرح پویش جذب صنعت شوند.  

وی درباره رویکرد و اهداف رویداد صدرا نیز گفت: صدرا مخفف «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» است و یکی از کارکردهای مهم آن، اجرای طرح پویش است. با توجه به اینکه اصفهان مبدع این طرح بوده و سرانه صنایع در این استان نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است، ما نیز در دانشگاه آزاد نجف‌آباد به این موضوع توجه ویژه‌ای کردیم.

انتهای پیام/     

کد خبر: 1203321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =