میزان مشارکت دانشجویان دانشگاه آزاد در انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی میزان مشارکت دانشجویان این دانشگاه در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان بین آماری از میزان مشارکت دانشجویان دانشگاه آزاد در انتخابات ۱۴۰۳ ارائه داد و اظهار کرد: از یک میلیون و دویست و یازده هزار و هفتصد نفر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی، ۴۷.۳ درصد در دور اول و ۵۱.۸ درصد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این مشارکت که از سطح مشارکت در کشور در دو دور بالاتر است را موجب افتخار عنوان کرد و گفت: در حالی که در دور اول و دور دوم انتخابات ۱۴۰۳، مشارکت افراد ۱۸ تا ۲۵ ساله حدود ۴۰ درصد بوده است اما مشارکت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از همه «اساتید همیار فرهنگ»، کارکنان و تشکل ها و خود دانشجویان عزیز که در شکل گیری این حضور معنادار نقش آفریدند، صمیمانه تشکر می‌کنم و ان‌شالله با کار بیشتر در چارچوب مدل باغبانی فرهنگ، امید را باید بیشتر افزایش دهیم.

جهان بین با اشاره به افزایش اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه گفت: اساتید همیار فرهنگ، طیفی از اساتید مختلف هستند که اثر گذاری فرهنگی را همزمان با کار آموزشی در دانشگاه پیگیری می‌کنند. آمار مشارکت دانشجویان دانشگاه آزاد در انتخابات نشان می دهد اگر بستر مناسبی وجود داشته باشد که با درایت بر روی جوانان کار شود، حتما نتیجه خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =