افشای اطلاعات جدید در مورد روابط پاول دوروف / آیا مکرون مدیرعامل تلگرام را فریب داده است؟

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی افشا شده، رئیس جمهور فرانسه در سال 2018 یک جلسه با مدیر عامل تلگرام داشته و به گفته خود پاول دوروف قرار بوده که در این سفر جلسه دیگری با او داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بین الملل ایسکانیوز، پس از دستگیری پاول دوروف در فرودگاه فرانسه گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد علت دستگیری او مطرح شده و روابط گذشته پاول با فرانسه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دستگیری مدیرعامل تلگرام دلایل سیاسی دارد / استاندارد دوگانه دولت‌های غربی در قبال آزادی فضای مجازی

در همین راستا، کیوند پندنت به نقل از وال‌استریت ژورنال نوشت: امانوئل ماکرون -رئیس جمهور فرانسه- در سال 2018 با پاول دوروف- مدیر عامل تلگرام- ناهار خورد و سعی کرد او را متقاعد کند که دفتر مرکزی خود را به پاریس منتقل کند. به گزارش این نشریه، این دیدار یک سال پس از آن صورت گرفت که سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه در عملیات مشترک با امارات متحده عربی، تلفن دوروف را به دلیل نگرانی از استفاده از برنامه وی توسط داعش برای سازماندهی حملات تروریستی هک کردند.

این اطلاعات در حالی منتشر شده که مجله فکاهی «کنرد آنشنه» که به افشاگری معروف است نیز در شماره آخر خود نوشت پاول به پلیسی که او را هنگام پیاده شدن از هواپیما دستگیر کرد، گفته بود که قرار است امشب در ضیافت شام مکرون شرکت کند. البته کاخ الیزه به سرعت این خبر را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =