لهستان - اسلواکی؛ فالکون‌ها به دنبال دومین صعود در دومین حضور

دیدار های گروه E مسابقات یورو ۲۰۲۰ امشب آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ تیم‌های ملی اسلواکی و لهستان به مصاف هم خواهند رفت.

لهستان؛ عقاب ها در پی عملکرد بهتر

لهستانی ها که در یورو ۲۰۱۶ در مرحله یک‌چهارم نهایی در ضربات‌ پنالتی به پرتغال قهرمان باختند و حذف شدند اینبار می‌خواهند با ثبت عملکردی بهتر از دوره قبل، برای کشورشان تاریخ سازی کنند. در ترکیب تیم ملی لهستان بازیکنان خوبی حضور دارند که گل سرسبد آنها رابرت لواندوفسکی، کاپیتان این تیم است. لوا که در دو دوره قبلی جام ملت ها آمار خوبی در گلزنی نداشته، آمده است تا در مسابقات امسال عملکردی متفاوت را از خود نمایش دهد. لهستان با قرار گرفتن در گروهی که اسپانیا حضور دارد با احتمال زیاد برای رده دوم با سوئد رقابت خواهد کرد.

اسلواکی؛ کار سخت فالکون‌ها

اسلواکی که دومین حضور خود در جام ملت‌های اروپا را تجربه می کند در گروه سختی قرار گرفته است که همین عامل کارشان را برای تکرار عملکرد دوره قبل و صعود به مرحله بعدی سخت کرده است. اما آنها نشان داده اند که پتانسیل شگفتی سازی را دارند و می توانند حریفان را سورپرایز کنند. اسلواکی اگر در دیدار امشب به پیروزی برسد گام بلندی را برای صعود به مرحله بعد خواهد برداشت.

به زبان آمار

-لهستان و اسلواکی تا کنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که عقاب‌ها ۴ برد داشته‌اند و فالکون‌ها در ۳ بازی پیروز شده‌اند یک بازی آنها هم مساوی شده است.

-آخرین دیدار دو تیم در سال ۲۰۱۳ بود که در دیداری دوستانه اسلواکی با ۲ گل لهستان را مغلوب کرد.

-اسلواکی دومین حضور خود در جام ملت های اروپا را تجربه می کند.

-لهستان سه دوره متوالی است که در جام ملت های اروپا حضور دارد.

-رابرت لواندوفسکی ستاره تیم ملی لهستان تا کنون فقط ۲ گل در جام ملت های اروپا زده است یکی در سال ۲۰۱۲ و یکی ۲۰۱۶.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه سن‌پترزبورگ روسیه برگزار می شود. قضاوت این مسابقه نیز بر عهده اویدو هاتگان رومانیایی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =