برپایی دسته عزاداری دانشجویی در محکومیت اقدام تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

دسته عزاداری دانشجویان در پی اقدام تروریستی حمله به حرم مطهر شاهچراغ در در حرم مطهر رضوی برپا شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تجمع دانشجویی و دسته عزاداری دانشجویان حاضر در طرح ولایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران  در پی اقدام تروریستی حمله به حرم مطهر شاهچراغ در حرم مطهر رضوی برگزار شد. در این مراسم ضمن راهپیمایی در صحن‌های مختلف منور و ملکوتی حضرت شمس الشموس(ع)، ذکر مصیبت و عزاداری صورت گرفت و سپس در مسجد گوهرشاد تجمعی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

لزوم برخورد قاطع با عاملان حمله به شاهچراغ / پرچم سرخ انتقام بر فراز استان فارس به اهتزاز درآید

گفتنی است اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در اثنای این برنامه ضمن در دست داشتن تابلو های مفهمومی با شعار های انقلابی، بیانیه ای قرائت کردند و طی آن علاوه بر اعلام انزجار از دشمنان اسلام و انقلاب، بار دیگر با آرمان های امام و شهدا بیعت نموده و ایستادگی خود تا پای جان در راه این مرز و بوم را فریاد زدند.

بخشی از بیانیه قرائت شده در محکومیت اقدام تروریستی حرم مطهر شاهچراغ به شرح زیر است: این اقدام تروریستی ضمن اثبات جنایات گروه‌های تروریستی، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به اثبات رساند و طراحان و عاملان این حادثه تلخ و جانسوز، عمق دشمنی خود را با مردم ایران عزیز به جهانیان نشان دادند. دشمنان این نظام و مسلمین بدانند این حوادث نه تنها مردم عزتمند و مقاوم ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی‌کند، بلکه موجب می‌شود با وحدت هر چه بیشتر در راستای اعتلای ایران اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای عزیز گام بردارند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: دشمنان اسلام و مسلمین در ماههای اخیر از هیچ اقدامی علیه اعتقادات و ارزش های اسلامی دریغ نکردند؛ از هتک حرمت قران گرفته تا حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع). اما بدانند همیشه بازنده این بازی کثیف بوده و امت مسلمین هیچگاه از ارزش ها و اعتقاداتشان دست نمیکشند و تا پای جان در مواضعشان ایستاده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =