کنایه رفیعی به وضعیت پرسپولیس: همه چیز عالی است!

پرسپولیس این روزها پرحاشیه ترین روزهایش را سپری می‌کند، هافبک این تیم شرایط سرخپوشان را «عالی» عنوان کرد. موضوعی که کنایه به نظر می‌رسد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اردوی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل پیکان در شرایطی صبح امروز آغاز شد که بازیکنان پرسپولیس با حضور در هتل اردوی خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید:

خبر تلخ سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت پورعلی‌گنجی

این در حالی است که وضعیت مرتضی پورعلی‌گنجی که در جریان دیدار تیم ملی مقابل قطر مصدوم شد، به بحث اصلی سرخپوشان تبدیل شده است. مصدومیتی که ارزیابی اولیه آن پارگی رباط صلیبی را نشان می دهد.

علاوه بر این سرخپوشان در شرایطی خود را برای بازگشت به لیگ آماده می‌کنند که در روزهای اخیر انواع و اقسام حواشی را پشت سر گذاشتند. از قهر سرمربی گرفته تا اعتصاب بازیکنان. حتی شرایط به حدی سخت بود که وعده غذایی اعضای تیم نیز قطع شد.

سروش رفیعی در آغاز این اردو در مورد وضعیت پورعلی‌گنجی اظهار داشت: حال او را پرسیدم. حال روحی او خوب بود و انشالله خیر است. فوتبال است دیگر. این مسائل اتفاق میتفد و در لحظه رخ می دهد. امیدوارم حال او زودتر خوب شود. امیدوارم هیچ فوتبالیستی مصدوم نشود چرا که روزهای سختی است.

وی در مورد وضعیت تیم در آستانه شروع مجدد مسابقات لیگ برتر افزود: همه چیز خوب و عالی است!

هافبک پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا سرمربی سرخپوشان یحیی گل‌محمدی در تمرین حاضر بوده یا خیر تاکید کرد: همه چیز عالی بوده است!

صحبت‌هایی که بیشتر به کنایه به شرایط نزدیک است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1202689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =