آزمون عملی علوم ورزشی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برگزار شد

آزمون عملی داوطلبان علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از دزفول، آزمون عملی داوطلبان علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از روز پنجشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۳ به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برگزار شد.

ایمان ورجاوند، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون، در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به حضور ۱۰۳۷ داوطلب در این آزمون گفت: از این داوطلبان، ۴۶۸ نفر پسر در تاریخ ۸ شهریور در آزمون شرکت کردند و ۵۶۹ نفر دختر که در تاریخ ۹ شهریور در آزمون عملی حضور یافتند.

وی افزود: برای برگزاری این آزمون، ۶۰ نفر از اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در بخش‌های مختلف از جمله کنترل ورود داوطلبان، پذیرش، معاینات پزشکی، ارزیابی جسمانی، انجام آزمون‌های عملی مطابق با دستورالعمل پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم و ثبت نتایج به صورت برخط، همکاری داشتند.

ورجاوند ضمن تقدیر از تلاش‌های کلیه عوامل اجرایی، بر اهمیت و دقت در برگزاری این آزمون تأکید کرد و اظهار داشت که دانشگاه آزاد اسلامی دزفول با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروی انسانی متخصص، توانست به شکلی مطلوب میزبانی این رویداد ملی را به عهده بگیرد.

خبرنگار:،مهسا عزیزی

انتهای خبر/

کد خبر: 1241500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =