رتبه ۴ کنکور ریاضی: سطح سوالات کنکور بالاتر از کتاب درسی بود/ مشکلات دو مرحله‌ای شدن کنکور

رتبه ۴ کنکور ریاضی گفت: سطح سوالات کنکور بالاتر از کتاب درسی بود. دو مرحله‌ای شدن کنکور هم خوب نبود چون سطح کنکورها فرق داشت و با وجود امتحان نهایی سنگین بود.

فرزاد حلاح مقدم رتبه ۴ کنکور ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان این که مهندسی برق دانشگاه شریف را برای ادامه تحصیل انتخاب خواهد کرد، گفت: سال دوازدهم در مدرسه دولتی درس خواندم؛ اما سال‌های قبل در مدرسه سمپاد تحصیل می‌کردم. به دلیل تغییر رشته از تجربی به ریاضی و نبود مدرسه سمپاد ریاضی در شهر فردوس خراسان جنوبی در مدرسه دولتی ادامه تحصیل دادم.

وی درباره مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: مصوبه کنکوری شورا به نفع برخی دانش‌آموزان است؛ اما چون زیرساخت‌ها فراهم نیست و نظارت کم است، مشکلاتی در اجرا دارد. به نظر من، دو مرحله‌ای شدن کنکور خوب نبود چون سطح کنکورها فرق داشت و با وجود امتحان نهایی سنگین بود.

حلاج مقدم با اشاره به این که فعلا برای برنامه‌ای برای مهاجرت ندارد، تصریح کرد: البته اگر پیشنهاد خوبی برای مهاجرت داشته باشم، قبول می‌کنم.

رتبه ۴ کنکور گروه آزمایشی ریاضی سطح سوالات کنکور را بالاتر از کتاب درسی دانست و خاطرنشان کرد: اگر عدالت آموزشی در همه جای کشور باشد و همه امکانات یکسانی داشته باشند، بهتر است.

گفتنی است، حلاج مقدم جزو معدود داوطلبانی است که در منطقه ۳ کشوری تحصیل کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =