قاتل درختان چیتگر دستگیر شد

فردی که اقدام به قطع درختان بوستان چیتگر می کرد توسط عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ سیدهادی موسوی مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان اینکه عوامل یگان حفاظت شهرداری منطقه ۲۲ در ایستگاه بوستان چیتگر گزارشی در خصوص قطع درختان این بوستان در موقعیت فاز غربی در شمال اتوبان تهران – کرج دریافت کردند، گفت: عوامل این یگان به سرعت وارد عمل شده و در موقعیت اعلامی، فردی را با یک دستگاه خودرو مزدا دوکابین که پشت قسمت بار آن از درختان بریده قطع شده پر بود مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید:

سارق مسلح بانک در مشهد دستگیر شد

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: این فرد با عنوان تخریب گر درختان بوستان جنگلی چیتگر و اموال عمومی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری ۱۸۱ چیتگر شد.

وی همچنین افزود: یگان حفاظت شهرداری تهران بنا به وظیفه خود که شناسایی و دستگیری عوامل تخریب فضای سبز و اموال عمومی است عمل می‌کند. در این راستا حفاظت و مراقبت از ابنیه، تاسیسات، موضوع های حوزه کاری شهرداری تهران شامل امنیت پایانه‌ها، یاور شهرها، مجموعه های شهربانو و حراست از مجموعه‌های تفریحی و پرمراجع، جمع‌آوری متکدیان، معتادان متجاهر، مراقبت از سامانه‌های حمل و نقل عمومی در محدوه فعالیت ما قرار می‌گیرد. نیروهای یگان مجرمان و متخلفان را دستگیر و به نیروی انتظامی تحویل می‌دهند.

موسوی تاکید کرد: طی کردن مراحل دیگر رسیدگی به جرم، در حوزه کاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قرار دارد. امیدواریم با همکاری و توجه این عزیزان بتوانیم مانع وقوع جرم در بوستان‌ها و دیگر فضاهای عمومی شهر شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =