تعیین اعتبار مقالات نمایه شده علوم پزشکی در پایگاه SCIE و ESCI

مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اعلام کرد: مقالات نمایه شده در پایگاه SCIE و ESCI اعضای هیات علمی گروه علوم پزشکی جزو مجلات نمایه‌شده در ISI محسوب شده و دارای همان اعتبار هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز جذب، امور هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت بخشنامه معاونین آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در خصوص مقالات نمایه شده در پایگاه SCIE و ESCI اعضای هیات علمی را منتشر کرد.

در این بخشنامه آمده است: کلیه مجلات دارای رتبه مصوب «کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور» و «کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری» که در "Clarivate Web of Science Core Collection" نمایه شده‌اند {منجمله مجلات لیست‌شده در Science Citation Index Expanded (SCIE) و Emerging Sources Citation Index (ESCI)}، جزو مجلات نمایه‌شده در ISI محسوب می‌شوند و در ارزشیابی‌ها و محاسبه امتیازات مقالات منتشرشده در آنها، از همان ارزش و اعتبار برخوردارند.»

آدرس وب‌سایت دبیرخانه کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور برای دسترسی به لیست مجلات مصوب «کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور» (از طریق لینک نشریات دانشگاه‌ها) عبارت است از: https://journals.research.ac.ir . (این نشانی از طریق دانشگاه ها قابل دسترسی است. )

انتهای پیام/

کد خبر: 1241633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =