یادمان شهید بروجردی در مرز تمرچین، مقصد بیش از ۳۴ هزار زائر از سراسر کشور

یوسف گلشنی، با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد زائران در سال‌های اخیر، این موضوع را نشان از عمق علاقه و ارادت مردم به شهدای انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در آذربایجان غربی مسئول یادمان شهید بروجردی، در گفت و گو با ایسکا افزود: حضور پرشور زائران در این یادمان، بیانگر آن است که یاد و نام شهدا همواره در دل مردم زنده و جاری است و این مکان مقدس، به عنوان محلی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا، مورد توجه همگان قرار دارد.

یادمان شهید محمد بروجردی، فرمانده فقید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از چهره‌های شاخص دفاع مقدس، در سال‌های اخیر به یکی از زیارتگاه‌های مهم برای مردم ایران تبدیل شده است. این یادمان که در منطقه‌ای با طبیعت بکر و کوهستانی در نزدیکی مرز تمرچین و شهرستان‌های نقده و مهاباد واقع شده، از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون میزبان بیش از ۳۴ هزار زائر از سراسر کشور بوده است.

زائران که در قالب کاروان‌های مختلف و همچنین به صورت انفرادی به این یادمان سفر کرده‌اند، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید بروجردی، از موزه، کتابخانه و سایر بخش‌های فرهنگی این مجموعه نیز بازدید کرده‌اند. همچنین، مراسمات مختلفی از جمله سخنرانی، مداحی و خاطره‌گویی در این یادمان برگزار شده که با استقبال گسترده زائران روبرو شده است.

گلشنی همچنین به برنامه‌های آتی یادمان اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال گسترده زائران، در نظر داریم تا امکانات و زیرساخت‌های این مجموعه را توسعه دهیم و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بیشتری را برای زائران برگزار کنیم.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1243394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =