شیاطین عالم نمی‌توانند بر اراده رزمندگان حزب‌الله پیروز شوند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه جبهه‌های متحد وابسته به شیاطین عالم هرگز نمی‌توانند بر اراده حزب‌الله مجاهد در شرق مدیترانه پیروز شوند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجلاسیه ۱۱۰۰ شهید شهرستان فسا با بیان اینکه خانه هر شهید دروازه‌ای به بهشت است، اظهار کرد: جهاد، بابی از ابواب بهشت و زره مستحکمی برای حفاظت از احکام و کتاب خداست، و این سرزمین، فصل مشترک بهشت و این دنیاست، چراکه هر کوچه از این سرزمین، منزلگاه شهیدی بوده است.

وی با بیان اینکه کسی که شهید است، شهید به دنیا می‌آید، شهید زندگی می‌کند و شهید از این دنیا می‌رود، تاکید کرد: قرآن سخن حق است و وقتی از زنده بودن شهید سخن می‌گوید یعنی این ناب‌ترین و جاری‌ترین حقیقت عالم است.

بیشتر بخوانید:

پیام سردار سلامی به سیدحسن نصرالله

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه شهدا اهل عمل صالح و مومن به خدا بودند، افزود: این حجت‌های درخشان برای همیشه راه را به ما نشان دادند.

وی تصریح کرد: هر ملتی برای اینکه در تاریخ ماندگار باشد و در تاریخ نشکند ونابود نشود، نیازمند چنین حجت‌های قدرتمندی است و بدون اینها نمی‌توان هیچ راهی را پیمود. آنها شهدشیرین مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن، در غیبت قوا را به ما نشان دادند و در مقابل یک جهان قدرت ایستادند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاهی که در مقابل ما آرایش گرفته بود، همه قدرتهای بی‌نظیر تاریخ بشر بودند که دست به دست هم داده و با هم متحد شده بودند تا نور خدا را خاموش کنند و بسیار مجهزتر و از لحاظ ظاهری قوی‌تر از ما بودند و هیچکس تصور نمی‌کرد در چنین میدانی ایمان اینچنین جلوه و شکوه پیدا کند که بتواند امپراطوری‌های تاریخ را در برزخی به نام جنگ واقعی در هم بشکنند.

وی با بیان اینکه جهان مادی، جهان تکیه بر معیارهای ظاهری قدرت است، افزود: هرکسی توپ و تانک و هواپیما و ناو بیشتری داشته باشد، احساس می‌کند صاحب پیروزی است و این تفکر و تصور و عقیده را شهدای ما باطل کردند و نشان دادند قدرت حقیقی در قلب‌ها، سجده‌ها و رکوع در مقابل خداوند و کرنش در مقابل پروردگار هستی است و نشان دادند که می‌توان با تکیه بر قدرت الهی در مقابل هر قدرتی هرچند بزرگ ایستاد و پیروز شد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب ما سرشار است از پیروزی‌های شگفت‌انگیز که در آن، همه جا ایمان بر شمشیر کافران چیره شده است، ادامه داد: شهدا، آیه‌های الهی هستند که تفسیر عملی آیات الهی هستند که نشان دادند اگر همه عالم متحد شوند و ملتی بر ایمان تکیه کنند، نه تنها نمی‌ترسند، بلکه ایمانشان افزوده می‌شود و برای مومن وقتی مسیر شهادت وجود دارد، شکستی وجود ندارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدای ما سنت‌های الهی را زنده و جاری کردند، تصریح کرد: این شهدا تصور ما را از اصحاب عاشورا واقعی کردند.

وی تاکید بر اینکه این نسل امتداد پیدا می‌کند، چون شهادت، یک حقیقت زنده است، ادامه داد: دفاع مقدس ما را برای نبردهای بزرگ‌تر آماده کرد، وقتی شهدای ما، ما را آماده کردند و این حقیقت را اثبات کردند که در آخرین آیه سوره حج بیان شده است.

این یادگار دفاع مقدس تاکید کرد: خداوند اذن غلبه کفار بر مومنین را نمی‌دهد و در قرآن به این امر تاکید کرده است و برعکس کسی که راه جهاد را انتخاب می‌کند، خداوند راه‌های غلبه را به او می‌آموزد؛ سنت‌های الهی جاری هستند به شرط حضور مومنان در میدان.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای به میدان جنگ تبدیل کردن تمام وجوه زندگی ما و تلاش برای تردید و شبهه و شک در اذهان جوانان، و بیگانه کردن جوانان نسبت به ارزش‌های اسلام و انقلاب، و نجات گریزی و نماز گریزی را ترویج کند، ادامه داد: اما جوانان و نوجوانان ما مثل نوجوانان آسمانی ما دست رد به سینه دشمن زدند، به اعتکاف روی آوردند و در اربعین یک نهر بی‌پایان از جمعیت مشتاق و دلداده بوجود آوردند و دشمن را در درون آرزوهای شوم خود مدفون کردند.

سرلشکر سلامی گفت: مردم ما هنر شکستن شیطان را آموختند و وقتی دشمن صحنه اقتصاد کشور را به جنگ تبدیل کرد با هدف به فقر فرو بردن مردم، مردم ما دشمن را ناامید کردند؛ و این، حاصل تفکر رهبری است که نور امید و توکل را تجلی می‌دهد، از خداوند کمک می‌گیرد و دشمن را ناکام می‌گذارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1244114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =