اسرائیل در حال دفاع از خود علیه ایران است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تل‌آویو در حال دفاع از خود در مقابل ایران در هفت جبهه جنگ است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل که با خالی شدن سالن و اعتراض هیئت‌های نمایندگی کشورهای زیادی همراه شد، بار دیگر به لفاظی و یاوه‌گویی درباره موضوعات مختلف پرداخت.

بیشتر بخوانید:

فیفا به تعلیق رژیم صهیونیستی رای می‌دهد؟

«بنیامین نتانیاهو» در سخنرانی برای صندلی‌های خالی در سازمان ملل گفت: اسرائیل در حال جنگ است و برای بقا تلاش می‌کند. اسرائیل به دنبال صلح است، اما ما با دشمنی سرسخت روبرو هستیم که می خواهد ما را نابود کند و ما باید از خود دفاع کنیم.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: هزاران نیروی حماس با حمایت ایران در ۷ اکتبر به اسرائیل حمله کردند و ما تا زمانی که همه اسیران را آزاد نکنیم، آرام نخواهیم گرفت. اسرائیل در جنگ هفت جبهه از خود در برابر ایران دفاع می کند.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در بخش دیگری از لفاظی‌های خود گفت: پیام من به ایران است که اگر به ما ضربه بزنید، ما به شما ضربه خواهیم زد و هیچ جایی در ایران نیست که دست اسرائیل به آن نرسد. اگر حملات ایران متوقف نشود، همه کشورهای خاورمیانه را تهدید خواهد کرد. برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. کشورهای جهان باید برای توقف برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران متحد شوند و سازشکاری جهان با ایران باید پایان یابد.

نتانیاهو تصریح کرد: حزب الله از ۸ اکتبر بیش از ۸۰۰۰ موشک به سمت ما شلیک کرده است. اسرائیل باید حزب الله لبنان را شکست دهد. بیش از 60 هزار اسرائیلی در مرز شمالی به دلیل حملات حزب الله مجبور به فرار شدند. تا زمانی که شهروندان ما سالم به خانه‌های خود در شمال بازنگردند، آرام نخواهیم گرفت. انبارهای عظیم موشک های حزب الله را که با حمایت مالی ایران ساخته بود، نابود کردیم.

وی ادامه داد: حدود 90 درصد از زرادخانه موشکی حماس را نابود کردیم. ما در تلاش هستیم تا آنچه از قابلیت‌های جنگی حماس باقی مانده است را نابود کنیم، اما با وجود تلاش‌های ما برای کاهش قدرت نظامی حماس، آنها همچنان قادر به کنترل غزه هستند. اگر حماس اسیران را آزاد نکند، تا رسیدن به پیروزی همه جانبه می جنگیم. اگر حماس در قدرت بماند، حملات خود علیه ما را تجدید و تکرار خواهد کرد. حضور حماس را در غزه پس از پایان جنگ نمی پذیریم و می‌خواهیم غزه غیرنظامی شود.

نتانیاهو همچنین گفت: ما در تلاش برای ایجاد شراکت برای صلح با همسایگان عرب خود و در عین حال مبارزه با نیروهای تروریسمی هستیم که این شراکت را تهدید می کنند. ما باید طرحی را که در توافقنامه ابراهیم آغاز کردیم، از جمله دستیابی به یک توافقنامه صلح تاریخی بین اسرائیل و عربستان سعودی ادامه دهیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1244123

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =