حجت الاسلام رستمی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت

حجت الاسلام رستمی در پی شهادت رهبر بزرگ مقاومت سیدحسن نصرالله دبیر حزب الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تسلیت حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی شهادت رهبر بزرگ مقاومت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

برنامه تجمعات ضدصهیونیستی دانشجویان در دانشگاه‌های کشور

متن این پیام به شرح زیر است:

رهبر بزرگ مقاومت، کابوس روز و شب کودک کشان صهیونیست، فخر جهان عرب، اسطوره ی شجاعت، استاد اخلاق و سیاست، جناب سید حسن نصرالله عزیز به آرزوی دیرینه اش رسید و شهید شد و خیل عظیم دینداران، مجاهدان و آزادگان عالم را داغدار کرد.

او تمام عمرش را وقف جهاد در راه خدا و حمایت از مظلومان و مستضعفان در راه آزادسازی قدس و مسجدالأقصی نمود. بی شک او الگویی ماندگار در جهان اسلام است؛ خونش درخت مقاومت را تنومندتر خواهد ساخت و راهش با قدرت توسط یاران و هم‌سنگرانش ادامه خواهد یافت.

همدستی آمریکا و اذنابش با رژیم سفاک صهیونیستی در این جنایت بر کسی پوشیده نیست. آنها بدانند که اینگونه جنایات نخواهد توانست راه سلطه‌گری ظالمانه آنان را هموار کند. سرنوشت منطقه را نیروهای مقاومت و در راس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

فقدان آن سید عزیز غمی بزرگ در دل و خسارتی عمیق در جامعه است که تا سالها جبران نخواهد شد. اینجانب شهادت این مجاهد نستوه و کبیر را به حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، آزادگان عالم، حزب‌الله همیشه سرافراز و مردم شریف لبنان تسلیت می گویم.

مصطفی رستمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1244320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =