۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

تنور داغ گام‌دوم انتخابات در ملایر روشن می‌شود

در دور دوم انتخابات ۱۶۷ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده
تنور داغ گام‌دوم انتخابات در ملایر روشن می‌شود

از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه فرصت یک‌هفته‌ای تبلیغات دو کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات آغاز می‌شود و آریایی‌نژاد و احمدی فعالیت رسمی تبلیغاتی خود را برای کسب دومین کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه ملایر آغاز می‌کنند.

دور دوم انتخابات برای ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که ملایر یکی از این حوزه‌ها است.

دور نخست انتخابات اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد که در حوزه انتخابیه ملایر حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه برای سومین بار موفق به راهیابی به مجلس شورای اسلامی شد و احمد آریایی‌نژاد و حسین احمدی به دور دوم رقابت‌ها راه یافتند.

از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه فرصت یک‌هفته‌ای تبلیغات دو کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات آغاز می‌شود و آریایی‌نژاد و احمدی فعالیت رسمی تبلیغاتی خود را برای کسب دومین کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه ملایر آغاز می‌کنند.

هر چند پس از مشخص‌شدن نتایج در دور اول انتخابات ۲ کاندیداها تلاش خود را برای جلب نظر مردم با برگزاری جلسات و حضور در بین گروه‌ها و روستاهای مختلف آغاز کرده بودند.

**احمد آریایی‌نژاد پزشک است و در سابقه خود حضور در ساختمان بهارستان را دارد و در دور نهم مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی فعالیت داشته و یک‌بار طعم منتخب مردم شدن را چشیده است.

**حسن احمدی وکیل است و ۲ بار موفق به کسب آرای مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر ملایر شده است و در ادوار چهارم و پنجم به‌عنوان نماینده شهر ملایر در شورای شهر فعالیت داشته است.

هر چند در انتخابات اسفندماه حواشی حول تخلفات در انتخابات وجود داشت؛ اما نظر شورای نگهبان تأییدی بر سلامت انتخابات شهرستان ملایر بود.

* آغاز تبلیغات از ۱۳ اردیبهشت

شب گذشته آگهی اسامی نامزدهای دوره دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر منتشر شد که در این آگهی آمده است:

«در اجرای ماده ۴۲ آیین‌نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن به پیوست اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه ملایر در دوره دوم اعلام می‌شود.

ضمناً تبلیغات انتخاباتی از روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی ادامه خواهد داشت.»

آریایی‌نژاد و احمدی در یک‌قدمی نمایندگی مردم ملایر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند و قطعاً برای راهیابی به ساختمان بهارستان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

* پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در ملایر

سلمان اسماعیلی با اشاره به آمادگی ملایر برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: انتخابات دور دوم در حوزه انتخابی ملایر هم‌زمان با سایر نقاط در کشور جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

تنور داغ گام‌دوم انتخابات در ملایر روشن می‌شود

وی گفت: همه مقدمات و تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه با حضور حداکثری مردم با فضای سالم و رقابتی فراهم شده است.

فرماندار ملایر عنوان کرد: برنامه‌های بسیار خوبی بین مجریان و ناظران و سایر دست‌اندرکاران مرتبط در شهرستان پیش‌بینی‌شده و هماهنگی خوبی ایجاد شده است.

وی گفت: آموزش‌های لازم برای عوامل اجرایی در حال انجام است و پیش‌بینی سازوکارهای لازم در برنامه انجام شده است و کارها در پیشروی است.

اسماعیلی بیان کرد: در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابی ملایر ۱۶۷ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده و مردم می‌توانند با حضور حداکثری افتخار مجددی برای شهرستان استان و کشور رقم بزنند.

وی با بیان اینکه تمام تدابیر لازم انجام شده است تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم، تصریح کرد: از مردم دعوت می‌شود پای صندوق‌ها بیایند و با انتخاب اصلح قدمی بزرگ برای رشد و پیشرفت شهرستان بردارند.

* مردم بهترین چهره را انتخاب کنند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر نیز با اشاره به‌ضرورت نقش‌آفرینی مجدد مردم در عرصه حیاتی انتخابات گفت: دور دوم انتخابات اهمیتی بسیار بالاتر از دور نخست دارد.

مسعود وفایی زاده با اشاره به برنامه شهرستان در دور دوم انتخابات عنوان کرد: مردم باید با مطالعه برنامه‌ها و سوابق نامزدهای راه‌یافته به این دور از رقابت را بررسی تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

وی تأکید کرد: وظیفه ما این است که مانند دور اول انتخابات در نهایت بی‌طرفی و استقلال، شرایط بسیار مطلوبی را برای حضور حماسی مردم فراهم نماییم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر بیان کرد: تمام تلاش‌ها انجام می‌شود تا شاهد یک انتخابات امن، سالم و رقابتی باشیم و به همین منظور تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است و باید به‌دقت اجرا شود.

دو کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات ملایر از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته فرصت دارند تا مجدداً برنامه‌های خود را برای راهیابی به بهارستان و برتن‌کردن لباس خادمی مردم ارائه دهند.

امید است در یک فضای رقابتی سالم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در ۲۱ اردیبهشت باشیم و کاندیدایی که صلاحیت لازم را دارد در کنار حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه به‌عنوان نمایندگان مردم ملایر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساختمان بهارستان حضور داشته باشند.

خبرنگار: محمد گل محمدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =