اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

دانشگاه رازی کرمانشاه آمادگی خود را برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاههای آمریکا در وقایع اخیر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی، گفت: درب دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، برروی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.

رئیس دانشگاه رازی اضافه کرد: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

وی اظهار داشت: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روزهای اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.

احمدی افزود: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس نمایند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =