دوره آموزشی تشکیلاتی تحلیلگر برگزار می‌شود

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد از برگزاری «دوره آموزشی تشکیلاتی تحلیلگر» در روزهای ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی نوینی فرد دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دوره آموزشی -تشکیلاتی- تحلیلگر با محوریت آموزش مهارتهای تشکیلاتی، بررسی ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، مطالبه گری در نگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هوش مصنوعی و رسانه های جمعی و تشکیلات دانشجویی در نگاه رهبر معظم انقلاب خبر داد.

بیشتر بخوانید:

آفت کار تشکیلاتی تشکل‌ها، سیاست‌زده شدن آن‌هاست

نوینی فرد با بیان اینکه این دوره آموزشی در در روزهای ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت در اردوگاه سیدالشهدا(ع) آبعلی برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان پیرو دستورات مقام معظم رهبری است، در این دوره هدف اتحادیه مجمع اسلامی آموزش های رسانه ای به دانشجویان و آشنایی با کارهای رسانه ای بوده که یکی از مهترین نیازهای کنونی جامعه به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: عملیات سپاه که با رمز «یا رسول‌الله (ص)» انجام شد از جهاتِ مختلف نظامی و عملیاتی، منحصربه‌فرد محسوب می‌شد و بار دیگر به صهیونیست‌ها و حامیان آنها ثابت کرد که عبور از خطوط قرمز ایران، هزینه‌های سنگینی در پی خواهد داشت و هر اقدامی که علیه ایران می‌کنند در واقع میخی است که بر تابوت خود می‌زنند و روند زوال و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را تسریع می‌بخشند. در این راستا بررسی ویژگی‌ها و چگونگی انجام عملیات علیه رژیم صهیونیستی یکی از مهمترین هدف های دوره آموزشی تشکیلاتی تحلیلگر است که دانشجویان تا این اقدام مهم و بزرگ آشنا شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1230164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =