درخشش جوجیتسوکاران چهارمحال و بختیاری/ از منظریه تا مسابقات آسیایی ابوظبی

قهرمانان چهارمحال و بختیاری در مسابقات آسیایی جوجیتسو ابوظبی از یک باشگاه ورزشی در محله محروم شهرکرد به‌نام منظریه به این مسابقات، راه یافتند و افتخار جدیدی را برای استان چهارمحال و بختیاری و کشور، رقم زدند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، مسابقات آسیایی رشته المپیک جوجیتسو با حضور نمایندگانی از کشور ایران و استان چهارمحال و بختیاری از تاریخ 10 الی 20 اردیبهشت‌ماه به میزبانی ابوظبی، برگزار شد.

امیر علیخانی مربی تیم ملی جوجیتسو و رئیس انجمن جوجیتسو چهارمحال و بختیاری در این باره گفت: مسابقات آسیایی رشته المپیکی جوجیتسو با حضور 3 نماینده از استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد که خوشبختانه 2 نفر از این نمایندگان، حائز دریافت مدال قهرمانی، شدند؛ محمدمهدی پیرمحمدی جهت کسب سهمیه بازی‌های آسیایی، وارد رنکینگ آسیایی شد و بخت و اقبال خوبی جهت حضور در این مسابقات دارد.
وی از امیرحسین گودرزی، برنده مدال نقره و محمدمهدی پیرمحمدی، برنده مدال برنز به عنوان نمایندگان پیروز استان در مسابقات آسیایی جوجیتسو نام برد.

علیخانی افزود: مقام‌های کسب شده توسط نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، در حالی بود که تمامی نمایندگان ورزشی دیگر استان‌های ایران، با حمایت همه‌جانبه، در این مسابقات حاضر شده بودند، در حالیکه هیچگونه حمایتی از سوی مسئولان استانی، از ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری نشد.

رئیس انجمن جوجیتسو چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولان استانی گفت: سرمایه‌های ورزشی استان را به‌موقع دریابید تا مانند بسیاری دیگر از ورزشکاران، ناچاراً استان را ترک نکنند.

این مربی تیم ملی، با اشاره به اینکه مهرماه امسال، مسابقات جهانی جوجیتسو یونان در پیش است و می‌بایست ورزشکاران، تا زمان مقرر، آماده و رهسپار مسابقات شوند، اظهار کرد: امیدواریم که بتوان در این دوره، کسب سهمیه کرده و نمایندگان، در 4 سال آینده جزء قهرمانان برتر کشور در مسابقات آسیایی ژاپن از سوی استان چهارمحال و بختیاری باشند.

علیخانی در ادامه تصریح کرد: ما تابحال در بین نمایندگان جوجیتسوی کشور، در رده‌های سنی پایه، مدال کسب‌شده قابل توجهی در سطح جهانی، نداشته‌ایم؛ اما تلاش ما بر این است که در دوره‌های بعدی، به این سطح برسیم و این مهم، با حمایت مسئولان، به وقوع می‌پیوندد.

گفتنی است، ورزشکاران نماینده چهارمحال و بختیاری دست‌یافته به مدال در مسابقات آسیایی جوجیتسو ابوظبی از یک باشگاه ورزشی در محله محروم شهرکرد به‌نام منظریه به این مسابقات راه یافتند و افتخار جدیدی را برای استان چهارمحال و بختیاری و کشور رقم زدند.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1230302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =