محورهای جشنواره وفا افزایش یافت

دبیر کمیته استانی جشنواره وفا در جلسه کمیته استانی این جشواره گفت: محورهای جشنواره به 8 محور افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا عبدالرحیمی معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در حاشیه برگزاری اولین جلسه ستاد استانی سومین جشنواره وفا گفت: این جشنواره از سلسله برنامه‌های جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت کشوری برگزار می شود.

دبیر کمیته استانی جشنواره وفا ادامه داد: پیرو برگزاری دوره های پیشین جشنواره وفا که در راستای معرفی شخصیت والای حضرت عباس(ع) برگزار شد، در سومین دوره آن بنا داریم تا جشنواره وفا را با کیفیت و کمیتی بهتر برگزار کنیم. در همین راستا و جهت گسترش حیطه مخاطبان، به کمیته علمی پیشنهاد گردید تا محورهای جشنواره از دو به هشت محور افزایش پیدا کند.

عبدالرحیمی افزود: بر همین اساس و در صورت تایید کمیته علمی، محورهای عکس، نقاشی، خاطره نویسی، دلنوشته، مقاله پژوهشی و نرم افزارهای کامپیوتر به دو محور مداحی و شعر اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشواره برای عموم مردم از سراسر کشور آزاد است خاطر نشان کرد: بنا داریم در این دوره جشنواره از ظرفیت سایر ارگان‌های استان نیز استفاده کنیم و با برگزای پیش رویدادهای متنوع کیفیت آثار ارائه شده را ارتقاء دهیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در روز 4 شعبان و همزمان با یوم میلاد حضرت عباس(ع) در واحد اردبیل برگزارخواهد شد ادامه داد: پس از تایید کمیته علمی، شیوه نامه این جشنواره منتشر شده و سپس ثبت نام و ارائه آثار به صورت اینترنتی و از طریق سایت جشنواره به آدرس www.ardabil.iau.ir/ardmahd  صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1186181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =