اهدای چادر رایگان به حجاب اولی‌ها

همزمان با دهه کرامت به دخترانِ حجاب اولی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج چادر رایگان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج اهدای چادر رایگان به حجاب اولی ها انجام گرفت.

صیادیان خواه مسول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این جلسه افزود: اهمیت به مساله حجاب به عنوان یکی از امتیازهای شاخص در گزینش و معرفی دانشجویان، دستیاران و اعضای هیأت علمی نمونه دانشگاه‌ها بر اساس آئین نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: اهدا بسته‌های فرهنگی و چادر رایگان به دانشجویان و حجاب اولی در راستای ارتقا آگاهی آنان در حوزه حجاب و عفاف و ارائه الگوی مناسب و متحدالشکل به دانشجویان جهت ورود به محیط‌های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی طبق شیوه نامه اجرایی از دیگر وظایف دستگاه‌ها است. دانشگاه ها موظف هستند به منظور بالابردن سطح آگاهی و باور دانشگاهیان (اعضای هیأت علمی و دانشجویان) از طریق تبیین دیدگاه‌های اسلام درخصوص عفاف و پوشش، آسیب‌های اجتماعی و تحکیم ارزش‌ها، مبانی استحکام روابط خانواده، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی ایرانی - اسلامی کارگاه‌های آموزشی برگزار کنند. همچنین این دستگاه‌ها موظف هستند الگوهای مناسب با بهره گیری از سیره عملی معصومین (ع)، بزرگان علمی، ادبی و فرهنگی منطبق با مقتضیات زمان و مکان در مناسبت‌های مختلف معرفی کنند و استادان متخصص و بانوان خارجی و تازه مسلمان شده و محجبه در موضوع عفاف و پوشش را برای سخنرانی دعوت کنند.

خبرنگار: آرزو پرندوار

انتهای خبر/

کد خبر: 1229807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =