قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی

رییس پلیس آگاهی پایتخت از قتل خونین پسر جوان در یک درگیری خیابانی خبر داد و گفت: یک متهم بازداشت شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: ۳۰ فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان «لقمان حکیم» از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک پسر جوانی را با ضربات چاقو روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

بیشتر بخوانید:

قاتل فراری در دام پلیس گرفتار شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: به‌دنبال اعلام این گزارش، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد پسری حدوداً ۱۸ ساله مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به گردن به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که پسر جوان در یک نزاع ۳ نفره در تقاطع خیابان «مدرس ولی‌عصر (عج)» تهران قربانی جنایت شده است.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مقتول به‌همراه دوست خود به‌نام بهنام مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، و با یک پسر جوان دیگر در خیابان درگیر شده‌اند اما احتمالاً بهنام سهواً دوست خود را هدف ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار داده است، همچنین پسر جوانی که با این ۲ نفر درگیر شده بود و چاقو به‌همراه داشته است، پس از وقوع جنایت از صحنه متواری می‌شود.

سردار گودرزی ادامه داد: بدین ترتیب بهنام خیلی زود بازداشت شد. در ادامه نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم و اقدامات اطلاعاتی، پسر جوانی را که یک طرف درگیری بوده است، شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت همچنین تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر متهم فراری پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =