طهرانچی : غرب به دنبال تغییر هویت دختران ایرانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: غربی‌ها به‌دنبال تغییر هویت، فرهنگ و ملیت دختران ما است چراکه خودشان فرهنگ و تمدن کهن ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جشن دختران بهار که امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک روز دختر بیان کرد: من میلاد حضرت معصومه(ع) را خدمت تمام بانوان کشورم تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه غرب کج فهمی، بیماری و افکار نادرست خود را به ما غالب کرده است، گفت: زن در غرب صاحب و مالکیت دارد و نگاه کاملا جنسیتی در غرب حاکم است‌. در واقع مرد سالاری در غرب حاکم است که نوعی بیماری خطرناک محسوب می‌شود.

دکتر طهرانچی خاطرنشان کرد: البته در مقابل مرد سالاری در غرب، جریانی هم شکل گرفته است به نام فمنیست. این جریان یک جریان زن گرایی مطلق است که البته این موضوع هیچ نسبتی با جامعه ایرانی ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: زمانیکه غرب به واسطه پیشرفت علم و فناوری می‌خواهد سبک زندگی خود را به سایر کشورها القا کند، بیماری های این سبک زندگی نیز به سایرین القا می‌شود. در این مسیر، افرادی که از سرزمین و فرهنگ‌های دیگری هستند هم به آن بیماری دچار می‌شوند.

وی گفت: دختران امروز که آینده سازان فردا ایران هستند باید بدانند که مدیران شبکه‌های اجتماعی یا همان فضای مجازی به دنبال انتقال بیمارهای غربی به جامعه ما به ویژه دخترات و زنان هستند.

دکتر طهرانچی با بیان اینکه غرب چهار محور خانواده، دین، ملیت و هویت دختران ایرانیان را هدف قرار داده است، گفت: یعنی آنها می‌خواهند کاری کنند که دختران ایرانی دیگر هویت و ملیت و فرهنگ نداشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پیوند مزدوج که شکل دهنده جهان هستی است، عنوان کرد: البته این رابطه مزدوج دارای انرژی دافعه و جاذبه است‌. همچنین عناصر تشکیل دهنده اجتماع زمانیکه در کنار هم هستند، احساس آرامش و آسودگی دارد.

وی افزود: خداوند زمان آفرینش به ذرات جهان عالم توجه کرد که جدا از هم و دافع بودند. ولی در نهایت مکمل هم هستند و کانون پایه هستی را تشکیل می‌دهند. به عنوان مثال خورشید گرما به ماه می‌دهد.

دکتر طهرانچی گفت: جنسیت هویت و برتری نیست. یعنی زن یا مرد بودن یک برتری نیست. البته در غرب می‌گویند اگر دیگر نمی‌خواهی زن باشی، می‌توانی مرد شوی!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: غرب می‌خواهد که دختران ما دیگر آیین، دین و ملیت ایرانی و خانواده ایرانی با سابقه کهن نداشته باشند چرا که خودشان تمدن کهن ندارند. مثلا غرب در قالب داعش آثار باستانی ما را در افغانستان و عراق نابود و تخریب کرد.

وی افزود: بنابراین زمانیکه دختران در شبکه اجتماعی عضو می‌شوند، می‌تواند هویت، ملیت و حتی نام خود را تغییر دهند. به همین سادگی هویت خود را تغییر. دهند.

دکتر طهرانچی به دختران توصیه کرد: دختران عزیز من لطفا پر کاه نباشند که با کوچیکترین نسیمی از پا در بیاید. هر روز صبح در آینه از خود سوال کنید، من تا چه میزان با هویت، خانواده و فرهنگ خودم تناسب دارم؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: خداوند به دختران کرامت داده است و پس لطفا کرامت خود را پاس بدارید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1230759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =