ریسمان امید همچنان برقرار است

محسن ریسمان سنج طلبه جوان و علمدار مطالبه‌گری برخاسته از منویات رهبری معظم را به بهانه‌ی آنکه به ستیزه‌گری با ناعدالتی‌ها برخواسته به ۶ ماه حبس فرا می‌خوانند.

در طی سالهای گذشته تمامی سرمایه و خواست دشمن به این سمت سوق داده شده است که امید را از این آب و خاک بگیرند و به تحقیق، ملتی که امید و آرمان و رویایی پیش رو نداشته باشد، ملتی ذلیل و حقیر خواهد بود و به راحتی زیر یوق نظام استعمار می‌رود.

منابع امید ملت چیست و چگونه میتوان پاسدار آن بود؟ عدالت و بدون لکنت، داد عدالت سر دادن و به تعبیر قرآنی رویای حکومت صالحان را داشتن، بالاترین منبع امید برای هر ملت و هر جریانی است.

عدالت مایه بهجت و سرزندگی هر قوم و مذهبی است و عدالت به تعبیر رهبری معظم انقلاب یک ارزش بنیادین و اصیل است و از سرزمینی که در آن بر دهان عدل‌گو و حق‌جو خاک بپاشند باید ترسید،‌ زیرا هر کجا عدل نباشد، تولید ظلم و تبعیض فراگیر می‌شود.

هر اندازه عدل و عدالت تضعیف شود ظلم و ظالم مستحکم گشته و نظم الهی دچار خلل می‌گردد و این سنت الهی است.

رستگار ترین قربانیان، ذبح شدگان مسیر عدالت هستند و که در دفاع از مظلومی که هیچ مامن و ماوایی ندارد، جان و مال و آبرو و خانواده خود را برای اقامه عدل قربانی می‌کنند، باید به این راست قامتان جاویدان عالم تعظیم کرد.

باید سکوت مدعیان عدل و عدالت را تا ابد سرزنش کرد که اینگونه بر سر تل زینبیه ایستاده و به خاک افتادن عدل این گوهر بنیادین را به نظاره نشستند و ایضأ نهی کرد کسانی که با این شرمساری شایعت و بایعت می‌کنند.

امروز یک فرد و یک شخص به ۶ ماه حبس مقدس نمی‌رود، امروز یک حقیقت به زمین می‌افتد و مفهومی به نام عدالت و کوهی به بلندای تاریخ فرو می‌ریزد و امیدی به مسلخ می‌رود.

هذا یوم فرحت کسانی است که به امیدواری این ملت نگرانند و عدالت را به زیر چکمه‌های برق انداخته پاشنه آهنین خود می‌خواهند.

محسن ریسمان سنج طلبه جوان و علمدار مطالبه گری برخاسته از منویات رهبری معظم را به بهانه‌ی آنکه به ستیزه گری با ناعدالتی‌ها برخواسته به ۶ ماه حبس فرا می‌خوانند.

به خیال خام خود خللی در تحقق منویات رهبری وارد سازند و جوانان ولایی را دلسرد سازند! حاشا و کلا!

همچنان امید داریم که خواست دشمن محقق نشود وشمع امید خاموش نشود! به صبر و بردباری این روحانی مبارز و استواری خانواده معظم این طلبه در برابر این مصایب درود می فرستم.

به قلم اکبر بهاری فعال سابق دانشجویی خوزستان

خبرنگار: رقیه عبادی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =