اولین میزبان رهبری در نمایشگاه کتاب بودیم/ رهبر معظم انقلاب شناخت کاملی از کتاب‌های ما داشتند

محمدخانی گفت: مجموعه کتاب های انتشارات روایت فتح را به رهبری معرفی کردم و ایشان شناخت کاملی نسبت به این مجموعه کتاب ها داشتند.

مهدی محمدخانی مدیرعامل انتشارات روایت فتح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز در خصوص بازدید رهبر معظم انقلاب از غرفه این انتشارات گفت: افتخار این را داشتیم اولین میزبان مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب تهران باشیم و ایشان در بدو ورودشان به نمایشگاه وارد غرفه انتشارات شدند.

وی ادامه داد: با ورود ایشان به غرفه، مجموعه کتاب های روزگاران، مجموعه یادگاران و مجموعه نیمه پنهان ماه که جز مجموعه های اولیه انتشارات هستند را به ایشان معرفی کردم و ایشان شناخت کاملی نسبت به این مجموعه کتاب ها داشتند.

محمدخانی تصریح کرد: رهبری کتاب شهید مدق که اولین کتاب از مجموعه اینک شوکران است و یک مجموعه ۶جلدی از شهدای جانبازی است که پس از جنگ به شهادت رسیدند را برداشتند و فرمودند: «من این کتاب را خوانده‌ام، کتاب خوبی است.»

وی با اشاره به اینکه حضرت آقا از میزان فروش کتاب ها سوال کردند افزود: در جواب ایشان گفتم الحمدالله و به لطف شهدا کتاب ها پرفروش هستند و عمده آنها به بالای ۲۰ چاپ رسیده است و این نشان دهنده توجه مردم به این قبیل موضوعات است.

مدیرعامل انتشارات روایت فتح خاطرنشان کرد: من کتاب «سیاح» که در مورد شهید مدافع حرم سیاح طاهری است را به رهبری معرفی کردم که ایشان پس از تورق کتاب فرمودند «من شهید سیاح طاهری را می‌شناسم.»

وی ادامه داد: کتاب «راه سفید» زندگینامه داستانی شهید محمدجعفر حسینی (مدافع حرم افغانستانی) از زبان همسر و کتاب تازه منتشر شده «راز بی بی جان» زندگینامه داستانی سیده بتول جزایری مادر شهید سید حسین علم الهدی از جمله کتاب هایی بودند که به رهبری معرفی کردم و ایشان فرمودند این کتاب به دست من رسیده است.

محمدخانی در پایان ۵ کتاب را برای مطالعه پیشنهاد کرد و گفت: کتاب «اسم تو مصطفاست» زندگینامه شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده، کتاب «شهید مدق» از مجموعه اینک شوکران، کتاب «دلتنگ نباش» زندگینامه شهید مدافع حرم روح الله قربانی، کتاب «راز بی بی جان» زندگینامه مادر شهید سید حسین علم الهدی و کتاب «سیاح» زندگینامه شهید مدافع حرم سیاح طاهری را جهت مطالعه به مردم پیشنهاد می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1230975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =