اساسنامه شورای سامانه‌های فروش اینترنتی تئاتر نهایی می‌شود

مدیر یک سامانه فروش بلیت تئاتر گفت: با توجه به جلساتی که سال گذشته با خانه تئاتر برگزار کردیم، به زودی اساسنامه نهایی شورای سامانه‌های فروش اینترنتی و تبلیغ تئاتر تصویب خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد امرآبادی مدیر سامانه فروش بلیت «تیوال» درباره پیش بینی‌هایش از افزایش قیمت بلیت‌های نمایش در سال جدید عنوان کرد: سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش قیمت بلیت‌های نمایش‌ها را شاهد بودیم و علتش هم شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور بود که بر عرصه فرهنگ هم تأثیر گذاشته بود.

وی در ادامه افزود: با همه این اتفاقات ما انتظار جهش سنگین در این عرصه را نداریم اما فکر می‌کنم افزایش جزئی قیمت‌ها را داشته باشیم، بهرحال اتفاقات ابتدایی سال و وضعیت اقتصادی تأثیرات خود را بر این عرصه نیز خواهد گذاشت و مطمئنا بازار هنر و تئاتر بی نصیب از این نوسان‌ها نخواهد بود.

امرآبادی درباره وضعیت کیفی نمایش‌ها در مقایسه با سال گذشته گفت: به لحاظ تعداد در سال ۹۸ هم نظم خوبی را دنبال می‌کنیم چرا که در چند سال اخیر حرکت‌ها روبه پیشرفت بوده است و همان مسیر سال ۹۷ را طی می‌کنیم اما به لحاظ کیفیت اجراها سرعت گذشته را نداریم چون در یک دوره گذار قرار گرفته‌ایم و امیدواریم با تدابیر درست و مدیریت حاکم بر فضای هنر این کمیت، کیفیتش را هم حفظ کند.

وی درباره تصویب اساسنامه نهایی شورای سامانه‌های فروش اینترنتی و تبلیغ تئاتر با همکاری خانه تئاتر گفت: الان این انجمن ویژه سامانه‌های فروش بلیت شکل گرفته ما هم پیش نویسی را تقدیم مدیریت خانه تئاتر کردیم تا تبدیل به اساسنامه شود و رسما این شورا فعالیت خود را آغاز کند، در حال حاضر منتظر رسیدگی مدیریت خانه تئاتر هستیم.

امرآبادی درباره عنوان شورا نیز توضیح داد: با توجه به اینکه به لحاظ حقوقی چنین شورایی در خانه تئاتر پیش بینی نشده است، نمی‌توان عنوان «انجمن» را به آن اطلاق کرد، اولین مرتبه‌ای است که واحدهای حقوقی در این عرصه فعال می‌شوند، به همین دلیل هم عنوانش شورای سامانه‌های فروش اینترنتی و تبلیغ تئاتر شده است.

میثم اسد بیگی

انتهای پیام/

کد خبر: 1001233

وب گردی

وب گردی